lisepia Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Vi var på 3d/4d UL idag og fikk vite at vi får ei lita tulle i august. jeg var så skrå-sikker på at det var gutt, det var alle, utenom "far" selv... så nå er mannen ikke til å vippe av pinnen, han ønska seg ei prinsesse, og hele dagen har jeg fått smsér med smil og han sitter bare og gliser..... hehe. Gleder meg oxo veldig mye... så tar vi gutten neste gang.. hvilket navn synes dere best om...?? Emilie Isabelle Kira eller kanskje Rebecca (ville gjerne hatt mellom-navnet othelie, men er ikke sikker, Etternavn er Lyng) klemz
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Isabelle syns jeg var finest=) Kira er i mitt hode et hundenavn, hehe, og Emilie begynner å bli veldig vanlig. Rebecca er også ganske fint!=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Isabelle er kjempefint!
*RutIetutt* Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Grattis med snuppa i magen:o) Liker best Emilie av de navnene du nevner...eller hva med Emilia...ikke fullt så vanlig...
SuperGlad Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jenta mi heter Isabell Victoria så jeg synes selvfølgelig dere skal gå for Isabelle :-)
lamsen&lillevenn;) Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 grattis med tulla vi får oxo jente iflg ul og pappan ble kjempe glad her oxo!har liksom trodd at det skulle bli mest stas m gutt for fedre men jenter blir jo ofte pappajenter:) sliter m navn selv men vi tror det blir Nora el Lisa(enkle feminine navn) Hva m Amelia da?Syns det er så fint men jeg ble nedstemt gitt:(
Marisola Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Så rart. Det heter minstejenta mi også; Isabel Victoria. Det merkeligste er at jeg har tenkt på Emilie til den jeg har i magen nå dersom det blir jente... hmmm.. (Gabriel, Benjamin eller Daniel dersom det blir gutt) Sebastian, Elias og Samuel er også alternativer.. Eldste jenta heter Rebecca. (Hun skulle egentlig hete Isabel, men passet liksom ikke navnet. Så derfor ble det Rebecca. Da yngstejenta kom, så var det Isabel.) Jeg ser for meg Isabel til ei sped og feminin jente. Rebecca er et "sterkere" navn, og passer til en mer robust jente. Men det er bare min mening, da.. Vent å se til hun blir født. Det er rart med det, men man får en bedre følelse da. (personlighet) Lykke til! Jeg synes jo selvfølgelig det var flotte navn alle sammen!! )
sebbe Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Gratulerer med tulla i magen. Det får vi også i følge den ordinære ul, men det gjenstår å se... Skal på 4d ul den 30 april det gleder jeg meg til. Må bare si at jeg har hat jentefølelse lenge... av navnene du valgte så synes jeg Emilie og rebecca var finest. Lykke til med navnevalget og videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå