Vannmann35 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Skjønner ikke hvordan det gikk til. Husker jeg var ute og handlet og registrerte at den satt litt løst. Det har den gjort hele tiden men... Tror kanskje jeg har gått ned litt i vekt også, så den ble enda løsere. Har lett overalt nå og kan ikke finne den. Ringt både kjøpesenteret jeg var på og frisøren jeg var hos, men de har ikke funnet noe. Er så lei meg nå :-( Var jo meningen jeg skulle ha den resten av livet... Betyr det ulykke?!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Skjønner godt at du er fortvilet, men det ville vel vært verre om det var gifteringen? Du skal vel ikke være forlovet resten av livet? Det er vel ikke verre enn at du får ny ring når dere gifter dere?
Hjertefamilien Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Huff.... så leit :-( Løp å kjøp en ny ring. Hånden din fortjener det :-)
Lykke(lig) Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 skjønner godt at du er fortvila over å ha mistet forlovelsesringen din! Syns jeg har lest her tidligere at den også var litt dyr? Jeg går også med en dyr diamantring, og er også veldig redd for å miste den. spesielt siden den sitter litt løst. Kanskje du kan sette inn en annsonse i lokalavisa? det finnes jo mange ærlige mennesker som kanskje finner den og kan levere den inn. det betyr ikke ulykke, og du kommer til å få et flott ekteskap. Men skjønner at du er lei deg.. og det har du lov til å være, for forlovelsesringen representerer jo også at man har valgt å gifte seg med hverandre og den spennende ventetiden det følger med. men husk at det viktigste er at dere har hverandre og fremtiden sammen.
rogaland81 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde nettopp den eksakt samme historien! Var over alt, og etter en uke hadde jeg ringt lokalavisa, politiet og en rekke butikker! Men da dukket den plutselig opp! Jeg hadde vært litt vims, så jeg hadde lagt den en utrolig teit plass! Ble kjempegla! Håper du er like heldig!! Lykke til! ;o)
babyandme Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Hei.. Håper du finner ringen igjen da, kjipt å miste den.. :-/ men som en svak trøst husk at ringen skal symbolisere den kjærlighet dere allerede har til hverandre.. det er hjertene deres som teller mest, ikke en gjenstand. Men såklart- kjekt å ha en ring som symboliserer dette. Men er ikke et ulykkestegn å være uheldig og miste ringen, et ekteskap blir det dere gjør det til.. kreves jobbing for at det skal fungere bra! Så masse lykke til! *Stor klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå