♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Er det virkelig sånn at man stjeler om man tar med seg nettingtrusa man har på seg, når man drar hjem fra barsel ?? Jeg dro hjem etter 1 døgn og mine truser har ikke plass til det store bindet jeg var nødt til å bruke. Man blør jo ganske mye og vanlige bind holder bare ikke de første dagene. Og er ikke disse trusene engangs ?? På sykehuset der jeg fødte var det ikke noen egen bøtte på do for å sende trusene til vask og ikke fikk jeg beskjed om hvor jeg skulle legge de når jeg var ferdig med dem, derfor gikk jeg jo ut fra at de skulle kastes. Fatter og begriper ikke hvorfor noen føler at de har krav på noe fra sykehusene pga at de betaler skatt ?? Noen som kan forklare det for meg ? Alle betaler jo skatt, man kan jo ikke bare gå rundt og ta det man vil ha fordet...! Høres helt latterlig ut i mine ører. Og hvem vil uansett ha et gammelt utslitt helseteppe `?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 til oppslysning er nettingtrusa ENGANGS..de kastes etterpå.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Ja det mener jo jeg også. Men så er det noen plasser der den ikke er det...
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Hadde sånn truse på meg hjem jeg også, Følte meg sexy gitt.. Håper ikke dem er til flergangs bruk.. Med tanke på alle som har blødd osvosv.. Men men.. jeg fikk med ekstra truser, bind og sånn til å smøre brystvortene med slik at det ikke skulle bli sårt. Fikk det pluss litt til av ho ene jordmor til å ha med meg hjem.. Til og med de hvite og grønne bleiene=P
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Tror de er trusene vaskes, ja. Så ganske så slitne ut de jeg fikk i hvert fall. Jeg kjøpte sånne truser på apoteket før jeg fødte, jeg. Men fikk med meg lakenet gullet lå på ved et uhell. Hadde han i sengen hos meg før vi dro og da lå han på det lakenet, når jeg skulle pakke så var jeg så desperat etter å komme meg ut at jeg pakket i en fei, derfor klarte det lakenet å havne i bagen min. Var ikke i mine tanker å stjele noe fra sykehuset, de har dårlig nok råd fra før av.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 nettingtrusene er engangs. jobber selv på en kvinneklinikk. de KASTES etterpå. kan ikke i min villeste fantasi tro at noen vasker de for å bruke de flere ganger.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Hører flere si at nettingtrusene vaskes på sykehusene, men dersom du synes det er ekkelt å tenke på at noen har blødd i dem tidligere, kan jeg jo trøste deg med at verre ting kan ha skjedd med det sengetøyet du har ligget i, klærne du har hatt på deg osv... Liten digresjon, men....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2007 Har sett flere innlegg fra de som jobber på barsel og sykehus som sier at de ikke er engangs dessverre.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Er nok ulik praksis litt avhengig av økonomi og prioriteringer på de enkelte sykehus..
animal Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 På avd der jeg jobber, kastes engangstrusene. Syns for øvrig at engangsprodukter som; engangstruser, bleier og bind ikke kan karraktrisere deg som en tyv hvis du tar med deg fra føde/barsel, men kommer jo ann på antallet. Hvis folk hadde begynt å hamstre store mengder (fra 5-7 stk og oppover), så begynner det å bikke over på tyveri. For å kunne ta med deg helsetepper, laken, putevar, flanellskluter osv, syns jeg man må ha spesiell tillatelse. Jeg er også en av dem som ALDRI kunne tenke meg å ta med meg et helseteppe fra sykehuset, men for meg så forbindes de jo også med mye negativt gjennom jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå