Gå til innhold

Litt pinlig spm her.........handler om å gjøre nr 2 på do.......


Lua på snei :o)

Anbefalte innlegg

Heihei jenter!

Rett etter fødsel var jeg så redd for å gjøre nr 2 på do,hadde fått det for meg at det ville gjøre vannvittig vondt!

Men det var det jo ikke. Men nå,den siste 1,5 uka har det gjort fryktelig vondt,noen som opplevd det samme???!!!

Helpes,kan det være hemorider? Har aldri hatt det,så veit ikke hva jeg skal se etter......

 

Huff,ble litt langt dette,håper noen kan svare(men håper ikke dere opplever det da! hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja, jeg har opplevd dette etter begge fødslene mine. Jeg gikk til legen og fikk en kombinasjonspakning med stikkpiller og salve. Disse heter Scheriproct og brukes ved hemorrider, smertefulle hudsprekker rundt endetarmsåpningen eller ved betennelse i slimhinnen i endetarmen.

(Salven fåes på apotek uten resept.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det sånn sist...grusomt vondt. Fikk samme salve som anonym... Du kan jo prøve og se om det går over. Hvis ikke er kanskje legen neste stopp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

kjenner meg godt igjen!

Fikk fart på magen ved å drikke mye vann, ca en halv liter før hvert måltid. I tillegg drakk jeg mye melk + spiste go' morgen til frokost.

Vet ikke helt hva som hjalp mest, men til sammen funket det bra!

Kuttet også ut jerntabletter et par dager, da jerntabletter kan medføre treg mage.

 

Pass på hva du spiser + drikk mye vann. Håper det er til hjelp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik, samt at det kommer blod på papiret, det svir og gjør vondt. Så må nok høre med legen slik at jeg får noe for det, hadde det ikke slik etter førstemann, og har heller aldri hatt hemorider, så vet ikke hvordan det er. Men vondt er det nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...