Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Har vært litt tull m pappan til snuppa i det siste, skrev et innlegg om det tidligere her... Sa til han at han fikk ta seg litt tid, og finne ut av ting og tang, og om han virkelig skulle stille opp SKIKKELIG, ta seg sammen litt... dette var lørdag i forrige uke, og siden det har jeg ikke hørt fra han.... pokkers fyr assa... Jeg vet at han egentlig vil ha kontakt, men er så jæ... vanskelig å ta seg sammen litt da?????
Ane** Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hva du enn gjør så ikke ring å "mas" på han var det første jeg tenkte... Du ga han ett "ultimatum". Finn ut, ta deg tid el hold deg unna... Mulig han i underbevistheten "tester" deg lit nå... Hva om han hadde holdt seg unna? Hadde han ikke sett barnet da eller ville du ringt og bedt han komme, så det går på hans premisser alikevell... Skjønner du greia? Ikke sikkert han tenker over det selv engang.. Men virker jo som det er noe sånnt no...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg har ikke gitt lyd fra meg i det hele tatt, og det kommer jeg ikke til heller, nå er det liksom opp til han. Vil abolutt ikke mase på han, for jeg vil han skal finne ut ting selv, og ta kontakt fordi HAN vil liksom.. Så hvis jeg ikke hører noe fra han på en stund, så ringer ikke jeg og ber han komme.. Men det er typisk han og ikke si et pip på et par uker, og så kommer han luskende og skal ha "alt som det var før" liksom.... også skjer det igjen... hoff, voks opp a gubbe. Egentlig mistenker jeg at han har mer enn nok m seg selv liksom, tror han har litt psykiske problemer, ikke alvorlige liksom, men nok til at han syns sååå synd på seg selv, og graver seg ned... og ikke stiller opp det han burde for datteren sin, fordi "stakkars han"... sukk...
Snuppa! Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Hei! Vi hadde også et veldig rotete samvær og jeg stolte ikke helt på at pappaen skulle ha barnet alene osv. Løsninga for oss blei å gå å prate med ei på familievernkontoret. Vi går dit jevnlig nå og har et helt supert samarbeid. Har ikke krangla på ovet 1 år nå. Kanskje det hadde vært noe for dere?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Men det er ikke aktuelt at han skal ha henne annenhver helg ennå, og det er han helt enig i, han syns hun er for liten. Vet ikke om det hadde hjulpet særlig å gå på familievernkontoret, for han har seriøse problemer m å prate og "åpne" seg, så tror ikke han hadde sagt stort der, bare jattet med. Og jeg kan heller ikke stole på at han gjør det han sier.. så ting han hadde sagt der hadde nok ikke blitt handling... dessverre =( Har fortsatt ikke hørt fra han, og er veeeeeldig spent på hvor lang tid det tar.... Er helt utrolig, nå har han ikke sett snuppa på over 2 uker, og syns det er SÅ rart at han ikke savner henne og vil komme og leke litt.... ufattelig assa...
Snuppa! Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Ja,jeg er også forbausa her med pappaen når det har gått en stund siden han har sett henne om han ikke savner henne? Menmen,de tenker nok ikke sånn som oss mødrene dessverre. Min eks var også sånn som du beskriver din eks,han prata ikke om ting,ville ikke åpne seg,tok lite ansvar. Og etter vi var der har jeg fått en helt ny eks,han skjønte det endelig etter vi var der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå