Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Noen som har fått svar på bostøttesøknaden fra februar? Fikk bare et brev om å sende dokumentasjon, men ikke hørt noe mer fra dem. Tviler på at jeg får siden leiligheten står både på meg og ex, og mannen jeg snakket med sa at de ikke pleide å gi bostøtte da...fordi da var begge pliktig til å betale for utgiftene selvom en ikke bodde der. Teit regel!!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 fårsvar i begynnelsen av mai...rundt da du ev.får utbetaling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå