Doronia Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg har en sønn på litt over 4 mnd. Jeg går på Cerazette, har brukt den i 2-3 mnd nå, mannen min og jeg brukte kondom de 2 først ukene for å være sikker på at de virket. Å jeg ammen lillegutt. Det jeg lurer på da, er d en sjanse for å bli gravid igjen da? Jeg har bare begynt å få masse luft i magen, småkvalm på morran, sliten å trøtt. Kan dette også være bare "bivirkninger" til svangerskapet jeg hadde med lillegutt?
katty Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hei. Jeg kjenner ikke til den type p-pille, men jeg tror nok jeg hadde tatt en test selv om alle odds er imot graviditet. Lykke til:o)
hvemerjeg? Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Vil ikke tro du er gravid. Med kondom de første ukene, og så bruk av Cerazette etterpå, skal det i hvert fall være en mikroskopisk gjangs for å bli gravid.
Doronia Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 D håper å jeg å ber til gud om (å jeg er ikke relgiøs). Vil ikke, kan ikke, vil kose meg med lillegutt noen år før d kanskje kommer flere. Bare vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg er, for vi har vært så forsiktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå