Dragemor Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Fra horten eller i nærheten og kunne tenke deg å være med på et treff i horten??? gå inn på http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4840/ og si når det passer for deg !!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 hei!! jeg er fra horten... har termin 17 mai... du da??? hadde vært koselig med ett treff da!!!!!!!
VinterSol+2 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 hm.. føler nesten ikke jeg kan melde meg på, ettersom jeg ikke bor ordentlig i horten da.. bare delvis.. Men er det noen hortensjenter på min alder da? Ettersom jeg håper på å flytte tilbake om ikke alt for lenge hadde jo det vært veldig koselig å bli litt kjent med noen andre som skal ha barn snart da.. kanskje jeg vet hvem dere er tilogmed? fyller 23 på mandag, og bor akkurat nå på notodden. venter førstemann:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 hei =) jeg skal flytte til Horten 2.Mai. er kun 16 jeg da,blir 17. i juli. har termin 24.mai. noen andre i horten ca på min alder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå