Gå til innhold

Forbanna NAV (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det skal være så forbanna vanskelig å utbetale riktig beløp!!!! Fikk 36% skattetrekk i stedet for de 9%, og alt var registrert men de hadde glemt å oppdatere det, greit at de førte tilbake pengene som var trekt for mye, men da hadde jeg jo sittet i tlf med de i 40 minutter, og det ikke inkludert de to gangene de måtte ringe meg opp for de måtte snakke med noen som visste. Så hvorfor kunne de ikke bare satt meg direkte over til denne personen da?! Og NÅ er jeg lei av den ventemusikken du får høre.

Og i tillegg går jeg enda og venter på at de skal godkjenne søknaden om barnebidrag som jeg leverte til dem for 2,5 mnd siden. "Tar toppen 2 mnd eller så gir vi beskjed". Ja liksom. Og hun som behandler den søknaden sitter en helt annen plass i landet, men er borte til tirsdag, så jeg måtte ringe direkte til henne for å spørre om det. Er over 4000 kr jeg venter på, og det er faktisk ganske mye penger for meg.

Dritt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner frustrasjonen din veldig godt !

har du egen saksbehandler ? dra ned dit og be om å fåå snakke med han /henne, og forklar det til dem hvordan det går ut over økonomien.

min erfaring er at det pleier å lønne seg. da er du ikke bare et navn eller nr. de pleier å være flinkere til å få fortgang i ting da. og be saksbehandler om å kontakte hun som har bidragsaken.

dett er faktisk hennes jobb !!

håper det ordner seg for deg snart.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...