Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skriker etter mat ca hver andre time...Er det mye?Han er nesten 5 uker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ammer annenhver time, andre ammer hver fjerde time osv. Noen babyer liker hyppige måltider, mens ander liker store og få. Det har sikkert noe med mammas produksjon å gjøre også. La gutten styre dette selv:)

Skrevet

 

Jeg ammet også hver andre time...bare gi han mat når han ønsker det..de regulrerer dette selv.. husk atde vokser så mye så de trenger mye mat! Det vil nok bli skjeldnere når han blir eldre..mi tulle spiste som sagt også så ofte, nå er hun 3 mnd og spiser hver 3 time..så hun klarer seg litt lengre!

 

 

Skrevet

Jeg ammer hver andre time, har gjort det hele tiden. Nå er han 2 1/2 mnd.

Skrevet

ca hver tredje time+ - litt. Det har jeg gjrot siden hun be født, nå er hun snart 5 mnd. men nå er det bare 1 amming mellom kl. 21 og 07.00

Skrevet

Jeg har også pleid å amme hver annen time. Nå er jenta mi 4 mnd. Har nettopp begynt å gi henne vann, og det er hun kjempeglad i :-) Så når hun vil ha mat et par timer etter jeg har ammet henne, gir jg henne en halv tåteflaske med vann.. Hun drikker mye! Og da går det en til to timer til jeg ammer henne neste gang.

Så nå ammer jeg henne hver 3-4 time :-)

 

Skrevet

Det går mellom 2 og 3 timer mellom amming på dagen (7-20)

Så legger han seg ved 20 tida og da kan han ofte sove i 6 timer i strekk før han får mat igjen. Så sover han gjerne i 3 timer i strekk og får mat igjen resten av natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...