Gå til innhold

Kvalme, 2 dager til termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan kvalme være et tegn på at noe er på gang? Har vært småkvalm de siste 2 dagene, men har ingen kynnere eller andre tegn. Magen har sunket langt ned, babyens hode er delvis festet (i følge JM).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halluu..

Vi får satse på det, jeg spøy som bare det i morges - første gang i dette svangerskapet og har bare en dag igjen til termin.. Men ulikt deg har jeg masse kynnere og romstering i bekkenet..

Deler litt av dette berømte fødestøvet med deg og håper dette er natten trollene våre dukker opp..

Skrevet

Hei

Sånn hadde jeg det på termindagen med min førstefødte også! 2 dager etter gikk vannet. Så noe er nok på gang med det kan vel ta litt tid enda... Jeg hadde ingen kynnere og hodet hadde ikke festet seg før fødsel satte igang. Men alle er forskjellig:-)

Skrevet

Dere som er kvalme nå på slutten, var dere også kvalme i begynnelesen av svangerskapet?

Skrevet

Var småkvalm en hel dag, for to dager siden og hadde samtidig nedpress. Har 4 dager til termin i dag. lurer på om man blir kvalm fordi det er press på visse nerver, det var ihvertfall en litt ubehagelig dag. Hadde det ikke slik ved forrige graviditet.

Det var som sagt kun en dag, i dag og i går er formen atter topp. Lykke til

Skrevet

Jeg lå flere timer våken i natt fordi jeg var så kvalm. Har mye romstering i bekkenet jeg og, men vet ikke om noe har festet seg. I dag er jeg sånn nogenlunde ok, men føler meg litt "uggen". Er bare i uke 36 da, håper ikke det skjer noe ennå.

Jeg var bare litt kvalm rundt uke 21 tror jeg det var, ikke i begynnelsen.

Skrevet

Jeg har også to dager igjen til termin og har vært småkvalm og uggen de siste dagene. Vi får håpe det er et tegn på at det nærmer seg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...