Gå til innhold

Er det mulig???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på innlegg(24t) og så... Visste dere at det er et forum som heter Gratulasjoner til kronprinsparet??????????????

 

Av ren nysgjerrighet måtte jeg sjekke hva dette var. Bare et forum som noen bruker til noe heeelt annet... Måtte legge inn innlegg på ris og ros... Synes nesten det er litt på kanten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke bæret av hva du skrev jeg! Hvor har du vært inne? innlegg(24t)... Hva er det?

Skrevet

Oppe til høyre... under Aktivitet nå....

Skrevet

Finner ikke forumet med gratulasjoner til kronprinsparet noe sted jeg.........mulig jeg er litt treig;-))

Skrevet

Nå fant jeg det, men hva er det du synes er på kanten? At det er et forum som heter det, eller at det blir brukt av noen smarte jenter som har skjønt at ingen andre gidder gå inn der alikevel, og vips så har de sitt eget forum;-))

Skrevet

Hva er liksom vitsen??? Tanken var sikkert god, men sånn som den blir brukt så burde de slette hele greia! På kanten var sikkert ikke rett uttrykk, men... :-))

Skrevet

Hehehehe........ok...

 

........eller rett og slett bare gi blaffen!

 

Who cares anyway:-)

Skrevet

hehehehe... ja igrunnen ;-)

Skrevet

Ja, det var jammen meg på kanten. Makan til frekkhet, det var godt du sa ifra så hele greia ble sletta. Tenk hva som kunne skjedd...man kunne faktisk risikere at noen hadde det *gisp* hyggelig....!

 

Flott at du tok affære. Seriøst.

Skrevet

Den der var litt kjip, Baby.

Jeg var inne og tittet på siden da du først gjorde oss oppmerksom på at en slik debatt fantes. Trodde kanskje at det var noen som hadde det artig med å harselere med Kongehuset el. liknende...

Men det var jo bare en gjeng smarte jenter som kommuniserte seg imellom, i mangel på et egnet eget sted.De gjorde jo absoluitt ingenting galt såvidt jeg kunne lese. Om de da ikke brukte hemmelige koder som ingen andre skjønner noe av...men det tviler jeg virkelig på.

Helt ærlig så kommenterte jeg ikke tråden din tidligere, for jeg regnet med at Moderator ikke ville gjøre noe som helst...De burde jo ha mye annet å bruke tiden sin på en en uskyldig okupasjon.

Skjønner at disse brukerne av siden blir lei seg når alle deres tråder brått blir slettet, uten varsel.

Kanskje vi bør gå i bresjen for å støtte jentene i å få en egnet forum?

Skrevet

dette skjønner jeg ingenting av.....

 

.... det vil jo være det samme som å slette hele dette forumet da, fordi vi er noen som ikke har fylt 30 enda her inne.....

 

 

meg ikke skjønne,

jeg håper de finner et annet sted å ha hytte.

 

 

 

vi har jo vårt her, og jeg håper vi får beholde det!

 

 

:-)

Skrevet

Ja, de bør jo få et eget forum:-) Jeg støtter dem gjerne:-)

Babyonboard, vil du skrive til moderator og be om de kan lage et eget forum, så ikke moden-sidene får dårlig rykte for å være gledesdrepere for det er vi da ikke?

Skrevet

Til Babyonboard,

 

Jeg er en av de som var med i gjengen som brukte Gratulasjoner til kronprinsparet som forum i påvente av et eget forum. Vi er en gjeng som har holdt sammen siden vi først traff hverandre inne på førstegangsdebatten på BIM, og da vi ikke fant et forum som matchet dette inne på DIB bukte vi det minst benytede forumet på DIB i påvente av svar fra moderator om å få et eget forum. Vi har sendt gjentatte mailer og henvendelser til moderator, men som mange sikkert vet kan det ta litt tid her inne å få svar. Jeg kan ikke skjønne at vi kan ha vært til sjenanse for noen andre (enn kanskje deg), vi har ikke lagt ut noen støtende tråder, ikke hengt ut enkeltpersoner, ikke drevet med snikreklame eller noe annet som på noen måte kunne provosere. Nå er hele forumet slettet, alle gratulasjonene til de som akkurat har blitt mamma, alle de koselige oppdateringene om småknøttene vår, alt er borte! Det jeg lurer på akkurat hva var det som gjorde at du synes det var nødvendig å be moderator om å slette forumet?!

 

Jeg har sendt deg en PM, og jeg håper virkelig du tar deg tid til å svare enten her eller på PM.

 

 

 

 

Skrevet

skriver under på denne jeg Bellen!

Jeg er også en av dem som holdt til på den aktuelle debatten, og lurer forferdelig på hva som provoserte deg så forferdelig babyonboard??

Vi hadde det bare koselig og nå har vi mistet alle trådene våre. Synes det rett og slett var råttent gjort.

Ser at du ikke har svart på noen av spørsmålene våre hverken her eller på ris og ros. Synes virkelig vi fortjener en forklaring jeg

Skrevet

Og så vil jeg takke for støtten fra dere andre jenter :-)

Vi trenger virkelig et eget forum for førstegangsmammaer 30+ på DiB

Skrevet

Håper det løser seg for dere!

Skrevet

Skriver også under på denne Bellen og sanasol!!!!

 

Jeg er også en av brukerene av det harmløse forumet gratulasjoner til kromprinsparet. Skjønner ikke helt hva du syns er på kanten der inne jeg. ER det virkelig så fælt at en gjeng jenter har det hyggelig sammen? Når jeg klager inn til moderator, så er det fordi jeg syns folk går over grensen når det gjelder å være stygg mot andre. Slik syns ikke jeg hører hjemme på slike sider som her. Men at noen skulle bli støtt av at andre har det hyggelig, klarer jeg ikke helt å skjønne. Hadde vært fin om du kunne forklart hva som var så ille. Jeg håper virkelig at vi klarer å få et eget forum for førstegangs 30+, slik at vi kan få et sted for oss selv. Syns vi fortjener et sted som vi kan ha det hyggelig, akkuratt som du sikkert setter pris på å ha et hyggelig forum her inne.

 

Takker alle som har støttet oss her inne!

Skrevet

Jeg har rettet et nytt spørsmål til moderator på ris og ros. Tenkte at det kanskje var en ide å vise solidaritet, selv om jeg ikke er i målgruppen for et nytt forum.

Kanskje dere vil inn og signere?

Skrevet

Jeg signerer glætt. Eget forum må de ha :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som var på kanten med det.

 

Vi her inne av alle burde vite betydningen av å ha et forum man har tilhørighet til, og hvor ille det hadde vært om alt ble slettet.

 

Jeg synes utrolig synd i de som har mistet såpass viktige innlegg som de har mistet.

 

Jeg går og inn og signerer.

Skrevet

Jeg har ikke svart siden jeg har vært opptatt med bursdag idag og ante ikke at mitt innlegg på Ris & Ros skulle få sååå fatale følger... Jeg tenkte rett og slett ikke over at alle innlegg ville bli slettet, og dette beklager jeg virkelig.

Hvorfor jeg reagerte på det? Jeg er vel en av de dumme som mener at skal vi ha et kongehus så bør vi respektere det også... MEN min kritikk var jo til moderator, ikke til dere som brukte det! Tanken med forumet var sikkert god, men da det viste seg at ingen gratulerte kronprinsparet, burde det vært fjernet. Og dette var det JEG tenkte med mitt innlegg til moderator. Men jeg tenkte ikke på at hun bare trykka på delete og så var alt borte! Jeg ville vel også trodd at det kom et innlegg om at dette forumet blir lagt ned eller noe sånt...

Og tro meg, jeg er oppriktig lei meg for at dere mistet alle innlegg, OG at dere mistet et forum der dere kunne være, for jeg mener absolutt at dere burde fått deres eget forum! Hvorfor ikke moderator bare kunne endre navn på forumet, fatter jeg ikke... Spesielt siden dere gang på gang har bedt om det...

Alle påstander om hva jeg er og ikke er velger jeg IKKE å kommentere da jeg regner med at disse er sagt i kampens hete og ja dere har lov til å være forbannet, men rett ikke skytsen BARE mot meg da... Moderator kunne som sagt gitt dere beskjed om at forumet ville bli lagt ned!

Skrevet

Du er vel neppe den eneste som har logget av etter en liten ting, og logget på igjen til et stort rabalder, hehe.

Ting skjer fort...

 

Får håpe de gis et forum....

 

Har vel skjedd ett par ganger her inne at ting slettes heller for fort enn for sakte;D

Skrevet

Da heier vi på at de får et eget forum:-))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...