Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 har en gutt på snart 13 mnd som nekter å pusse tennene. har vært vanskelig stort sett hele tiden, men de siste ukene har han nekta helt. hyler ,vrir seg rundt og kniper igjen munnen . (han er ikke plaget av tenner som kommer ) har prøvd det meste...synger lirker og lokker....prøver å gjøre det lyst-betont ved at han får egen børste etc...men den flyr veggimellom og han nekter.. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre..? kan jo ikke la være å pusse de heller....
WP-TLogPeanut Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Har hatt det sånn her og i en periode nå.. Det hjalp veldig at hun fikk pusse mine tenner mens jeg pussa hennes! Var så gøy det at hun glemte å protestere..
*hva sjer??* Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Vi har hatt litt problem med tannpussen og... Men nå har vi byttet til elektrisk tannbørste og det går kjempe fint. Nå ligger han helt rolig og vi får pusset alle tennene:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Har også en vennine som fortalte at gutten hennes fikk pusse hennes tenner imens, og det hjalp visst;) Du kan jo begynne med fluortabletter og nå, og da har de "noe godt å få" hvis de er flinke å pusse...
padda+rompetroll Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Min lille snupp pusser mine mens jeg pusser hennes, fungerer i ca 80 % av pussingene. Hun synes det er hysterisk morsomt om jeg samtidig rister på hodet så min børste går frem og tilbake over tennene.
pappa til Adrian Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Heisann! Jeg sliter også med tannpussen til sønnen min på 15 mnd. :-( Ser det er gode tips inne på forumet her. Skal prøve de så klart,men funker det godt med elektrsik tannbørste altså? Vi har det da,men bare til oss voksne. Går ikke børsta for fort og kanskje skader tannkjøttet? Bruker dere/finnes det elektrisk tannbørste for barn? Kona sier hun får det til med pussen innimellom,men hun har tross alt mere tålmodighet enn meg ja.... ;-) Gleder meg på svar!
<3 Legoland <3 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Kjøp en plast "tannbørste" som du trer innpå fingeren din på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå