Gå til innhold

Nå spiser lille rosa litt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ikke ha orket mat på et par dager, kun litt drikke, så spiser hun nå mat:-) Søsteren (hormonbomba) sitter og mater henne nå og hun spiser og smatter fornøyd. Det tar jeg som et godt tegn og regner turen til helgen som reddet;-))

Skal forresten få sambo til å stikke ut etter mer cola nå, sånn for sikkerhets skyld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint da =)

skal se det blir tur,masse spa og mye morro =)

kos deg

Skrevet

Sænk ju:-))

Nå er det mer cola i heimen snart også så jeg får bare drikke videre, selv om jeg kjenner det veeeeldig godt på magesyra nå!

Skrevet

Så fint at frk Rosa er friskere...Og så bra at du mener at Cola hjelper! *smiler*

Jeg har forhørt meg om Cola virkelig kan redde en fra omgangssyke, og fikk det avkreftet... Men håper for din del at det stemmer likevel...

Mest av alt håper jeg at du ikke blir syk, rett og slett fordi du ikke har blitt smittet, for da er sjansene større for at vi ikke blir smittet på spa.

Fortsatt god bedring til alle dine prinsesser. Og at dronningmoren holder seg frisk og pigg!!!

Skrevet

I usa selger de colasirup på apoteket så jeg velger å tro at det hjelper ;-)

Skrevet

Så bra at hun er bedre!

Er så deilig når de begynner å spise igjen....

God bedring videre!

Skrevet

Så bra!! Både for deg og mini :)

Skrevet

Godt at matlysta er på vei opp igjen! sender masse bli-frisk fort støv til lille rosa!

Skrevet

Jeg ble faktisk anbefalt av en lege å drikke cola for mange år siden, når vi var i syden. Jeg har alltid gjort det, jeg har latt barna drikke litt cola hver dag i sydlige strøk, vi har sluppet unna magevondt når andre har vært dårlig - så din kilde tar muligens feil - eller vi har hatt mye flaks oppigjennom årenes løp:-) Og som Babyonboard forteller, i Usa selger de colasirup på apotek:-) Men uansett, det viktigste for meg er troen på at det faktisk funker - jeg tror den er sterkest når det kommer til stykket!

.....når sant skal sies, er jeg mer glad i Pepsi, men det duger ikke like bra som colaen faktisk. Det ble gjort et forsøk en gang for mange år siden, med rustne spiker. De ble lagt i cola, og rusten forsvant den:-))

Skrevet

Jeg også tror veldig på cola! Glemte å drikke cola da jeg var i Thailand, og slet med magen, men så kom jeg på hva jeg ikke drakk, begynte å drikke cola, og da funka magen myyye bedre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...