Ane** Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Blei liggende i går å tenke litt over hvordan livet er som høygravid. hehe.. Og da begynte jeg å savne så masse. heh Jeg savner å: -ha på meg olabukse!!! DET må være deilig det! -kunne gå i høyhelte sko -se tærne mine, stakkars neglene gror jo så lange som fy! -kunne ta på meg sokker uten å puste og pese som en gal. hehe -klare å gå til senteret uten å måtte stoppe innom bensinstasjonen for å tisse... Hva savner dere?
wenchejinta Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 som du sier, ta på sokker er ett pes. -ligge å sove på magen -klare å fungere i normal fart, ikke bare vagge å prøve så fort en kan -ta en fest i ny å ne det jeg kommer på i farta, men sikkert mye mer.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Høres litt rart ut det jeg savner,men har faktisk savnet og aket meg på akebrett nå i vintern(jobber i bhg) Savner og kunne jogge gå på jobben barbere med nedentil savner og ikke få kviser(fått litt hormonforstyrreles i ansiktet,rød og litt prikkete) Savner og kle meg i det jeg vil.
mamma`nmed2små Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 hehe. Bra sp.mål ja! *le* Savner å - barbere leggene mine UTEN stress!!! - gi sambo en kos uten å stå en meter fra han - ha klær i det hele tatt!! - LIGGE PÅ MAGEN!! - sove en heeeel natt uten å våkne - å gå tur... (bekkenet låser seg) +++ EN heeeel haug med andre ting og!! hehe
Turid Laila Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Savner dette: Olabuksene mine Høye hæler Vin, rød og hvit, spes til reker... Sove på magen Å kunne gå uten bh (nå lekker det jo bare) Å kunne gå i normalt tempo og ikke måtte slakke av eller stoppe opp pga kynnere Å kunne ta på sokker uten å bli anpusten og slite som en gal Sove uten pute mellom beina Og å ha full oversikt når jeg skal bruke høvelen nedentil
Tussi og gullgutten Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg savner og kunne spise hele måltidet uten masse pauser!!! vet jo knapt hva varm mat er lenger, skal bli så godt og sette seg ned og gafle innpå mens det e varmt...
Phoebe Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Jeg gleder meg til å kunne gå ut å kjøpe normale klær igjen! De har så mye fine sommerkjoler på b-young for tiden!! 2 dager til termin, så jeg håper jeg kommer inn i dem i løpet av sommeren. Ellers savner jeg å kunne ligge på magen å få ryggmassasje av sambo!!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Stekt egg med litt bløt eggeplomme. mmmmmm...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 -savner å gå skikkelig på do jeg.... ekle greier.... he he -Savner høye hæler -ta på støvlettene uten å pese meg ihjel -bruke en av de mange fine jakkene mine.... ingen som går an å lukke for tiden.... -kunne barbere meg selv nedentil - driver bare og kutter meg opp, så sambo pleier å hjelpe meg når han ser jeg sliter for mye:) -å snakke om noe annet enn baby og hvor stor mage det er -at folk hilser på meg og ikke magen min hver gang -spekemat -masse spennende oster -rødvin den nye dongeribuksa jeg kjøpte 2 uker før jeg oppdaget at jeg var gravid - hadde gått ned masse i vekt og var strålende fornøyd med å komme meg inn i den..... men uansett; ikke noe er så galt at det ikke er verdt å vente på! Vi har jo et lite mirakel i magen alle sammen og GUD som jeg gleder meg helt villt til å bli kjent med den lille gullungen vår! Og så må jeg jo innrømme at det er ganske herlig å gå gravid også jeg da! Det er en tid vi sjelden får oppleve!
hundemamma ♥ Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Jeg savner: -SUSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mengder av sushi -Å kunne spise middag uten å måtte åpne BH'n under halve måltidet for å kunne spise meg mett..... -Var ute med hunden i går kveld og skulle gjerne hatt magen på innsiden av jakken for det var veeeldig kaldt. -Alle skoene mine -Knyte joggeskoene mine med sløyfe foran istedet for på hver side -Lekkert undertøy. -Ha et skille mellom buksekanten og BH'n he he
_Mita_<3 Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Klarer heldigvis å gå i noen av mine olabukser enda.. pluss gensere og topper.. noen er litt for korte men.. hehe ellers Savner jeg først og fremst å sitte ute i varmen og ta en kald l med god samvittighet:) Må vel vente litt med det etter fødselen men.. Å gå i høyhæltesko Shave meg å kunne SE hvor jeg shaver... Å kunne bøye meg lenge uten å holde pusten og ta fart... Å ha sex uten at det er ubehaglig(det funker men kunne vært bedre) Hoppe på trampoline:)
Februarnurk Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Jeg savner - Samboeren min tett inntil meg om natta. Snur meg så mye rundt for å finne en god stilling, at han må holde seg litt unna. - Gå så langt som jeg vil. Har bekkenløsning, så kroppen bestemmer. - Gå med høye hæler og fine sommerkjoler og føle meg fin. -Gå på kafe uten pute i veska. -Drikke mange kopper kaffe om dagen. -Stå og kle på meg. -Å kunne sluntre litt unna med tran om morran. Trangulp er ikke noe særlig. - Å svare på alle spørsmål om hvordan jeg har det.Omsorgsfult, men kan bli litt mye. -Slippe å være så prinsesse, kunne bære handleposene selv.
mirremamma Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 jeg savner : sove på magen sove en hel natt uten å stå opp for å tisse kunne kle på seg sokker/sko uten å nesten svime av drikke bayleys se underlivet mitt å ha innovernavle spille håndball men klager ikke, deilig å gå gravid, er bare litt utålmodig på å få treffe jenta vår =)
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 19. april 2007 #15 Skrevet 19. april 2007 Å SOVE PÅ MAGEN!!! Det gleder jeg meg utrolig til.
charles Skrevet 19. april 2007 #16 Skrevet 19. april 2007 Yes !! Savner ALT du lister opp + vin i forskjellige farger. Har, forresten, blitt godt kjent med de som jobber på bensinstasjonen...Trivlige folk. Godt å høre at det er andre som sliter med de påkledning og stell av de undersåtte. Jeg fikk i julegave, av den kommende pappa, et gavekort på et beauty/spa-senter. Tenkte jeg skulle benytte meg av det.....Pedikyr..hm...Gleder meg alt...
mirremamma Skrevet 19. april 2007 #17 Skrevet 19. april 2007 jeg har ønsket meg gavekort på massasje som jeg kan ta når fødselen er overstått =)
Bergene Skrevet 19. april 2007 #18 Skrevet 19. april 2007 Savner to ting: 1. Slippe å tisse HELE tiden. 2. Buksene mine!!
EvyHO Skrevet 19. april 2007 #20 Skrevet 19. april 2007 Ligge front mot front med mannen min... ikke bare fra mage og ned, eller mage og opp!!!! Både for å få en god kos, men også for å kunne nyte et godt samleie i misjonærstillingen! (Jada, kjip jeg, liker den kjedligste stillingen.... men den gir så fin nærhet!) Drikke vin og ta meg en røyk! Skal prøve å klare meg uten den røyken, men savner den: Jepp det gjør jeg!
Diva Muffin Skrevet 19. april 2007 #21 Skrevet 19. april 2007 Jeg savner sko i damestørrelse og sånn koselig kline masse-misjonær!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. april 2007 #22 Skrevet 19. april 2007 Jeg savner: De gamle klærne mine Å ligge på magen å lese på senga Å gå opp og ned en trapp, uten å føle at jeg har løpt 3 km. Kunne gå i høyhelte sko
Gjest Skrevet 19. april 2007 #23 Skrevet 19. april 2007 Tja.. Kan liste opp noe jeg savner: - jeansene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - hesten!!!!!!! (kritisk altså) - trening - å få på meg sokker uten å slite livet av meg - sove på MAGEN Og RYGGEN!!!!! - savner å ha ribbena mine for meg selv - ta en utepils når sola steiker som best MEN når sant skal sies så er det jaggu mye jeg er villig til å gi opp for å få til en herlig liten skapning
maiprins Skrevet 19. april 2007 #24 Skrevet 19. april 2007 Hei Savner å ligge å sove på ryggen, bruke mine "vanlige" klær, belter på buksene, ikke måtte planlegge hvor hver eneste toalett er når jeg skal på tur ikke få kommentarer hver eneste dag om min mage ikke måtte engste meg hvis det ikke er liv i magen på noen timer kunne sykle sammen sønnen min i tillegg til alt du nevnte da tærteluska................ kunne sikkert kommet på mer.............
Divinity Skrevet 19. april 2007 #25 Skrevet 19. april 2007 er egentlig mange småting jeg savner, slik som dere har skrevet over her. Men, det som står høyest på savn/ønskelisten er: Å kunne DUSJE hjemme igjen... savner så iherdig det å kunne hoppe inn i dusjen når eg føler for det... Vi har så lite bad, så vi måtte kappe kabinettet når vi satt det inn, nå når magen er på sitt høyeste har jeg ikke sjangs å komme meg inn. Må dermed ut av huset... Å dusje er blitt et skikkelig strev... :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå