Gå til innhold

Noen flere som sliter med matlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle bli sulten og ha lyst på alt når jeg ble gravid jeg, men neida. Spiser mindre enn jeg gjorde tidligere selv om det sikkert har noe med at jeg er roligere og trener mindre enn før. Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn, føler jeg ikke har noe mat lyst i det hele tatt. å det plager meg faktisk. også før så spiste jeg masse sjokolade om dagen, nå er det svært sjeldent at jeg spier det.....

jeg er syk mldt, så dermed ikke så mte aktivitet, men om det har noe å si det vet jeg ikke, tror ikke det

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg sleit med kvalme lenge og null matlyst da jeg var gravid med snulla...hadde null matlyst i et år!:-/ Men nå har jeg heldigvis blitt bedre...det værste var at jeg ikke greide å få i meg brød, men dette greier jeg heldigvis nå. Har ingen andre tips enn å prøve å finne matvarer du har lyst på, og spise disse.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke vært plaget av kvalme, men sliter med å spise. Synes rett og slett det er et ork å spise. Jeg er også egentlig veldig glad i sjokolade, men etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke spist sjokolade, eller noe snop i det hele tatt . Vet jo at jeg må prøve å få i meg mat, men er litt engstelig for at jeg spiser for lite. Spiser en del frukt på jobb da sånn at jeg får i meg litt vitaminer, forutenom det så blir det kanskje to måltider om dagen og ganske små porsoner.

Skrevet

Sliter veldig med matlysten. Ingenting som frister, og et ork å lage noe. Men dessverre har jeg fått tilbake lysten på godteri, og spesielt sjokolade etter uke 20. Spiser heller det enn mat. Kjempe dumt!! Må skjerpe meg nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...