Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Kan man se selv om man har åpning? Hvis man sitter feks på do og ser med speil. For jeg har hatt litt slimete utflod i dag, riktignok bare hvit. Også tenkte jeg å ta en titt nedentil for å se hvordan det så ut. Men så syns jeg det så så vidt ut? Vanligvis kan jeg ikke se rett inn, men nå synsjeg at jeg var så åpen. Kan jeg ha åpning? er jo bare i uke 30 :S
jordbærsjokolade Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg er sannelig ikke 100% sikker selv hvilken åpning som skal vide seg ut, men har egentlig gått ut i fra at det er livmormunnen?! Tror det er mest logisk. Men kanskje graviditeten gjør oss mer elastiske i skjedeåpningen også? Har ikke tittet etter selv, men har hørt at utseendet der nede forandrer seg gjennom svangerskapet:) Er du i tvil burde du ringe jordmor eller lege!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Hvis selve "hullet" har begynt og åpne seg så burde du ha vondt!! For da er nok babyen på vei!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Har ikke vondt noe sted, men har som sagt denne slimete utfloden i hvitaktig farge. Men har også kjent mindre liv enn vanlig i dag, men kynnerne er ikke fler eller vondere enn vanlig... Syns bare selve hullet ja, så så vidt ut i forhold til hva det pleier... Så derfor jeg lurte, om man kan se det selv, eller om jeg bare er litt "slapp i fisken" i dag
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Du er nok litt slapp i fisken ja... hehe Neida. Men det kan forandre seg der nede under graviditeten! Men man vet aldri da. Får håpe babyen holder seg der inne noen uker til da!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Ok jaja... Tenkte jeg skulle kose meg litt med sambo i dag også, får se om han føler det noe annerledes da, hihi... Men hva er det egentlig som utvider seg og kan man se det selv? er det hullet som utvider seg, eller som hun over her nevnte, livmormunnen? for den kan man vel ikke se??
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Det er ikke selve fitthølet! Det er livmormunnen,og det må kjennes etter,.. Kan ikke se det. Ja kos med han så kansje an merker noe.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå