Gå til innhold

noen med erfaring m maltekstrakt til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 2 uker og hørt mye bra om malt... har tydelige luftsmerter magevondt og kunne tenkt meg å prøvd, hva er deres erfaringer? hvordan gir dere det? hun fullammes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg vil heller anbefale deg "grønnolje" , den får du kjøpt på apotek og skal smøres rundt navelen..den løser opp luft. Du kan også gi sukkervann, 1 dl vann, 2 sp sukker smetes..

Lille pia vår var veldig plaget med luft,og dette hjalp!

lykke til:)

Skrevet

Takk for svar! noen flere?

Skrevet

Vil ikke anbefale malt mot luftsmerter. Mange babyer får mer luft i magen av malt, malt blir brukt mot hard mage hos de små :) Gutten min fikk malt blandet i mme og han prompet hele tiden...hehe..

Skrevet

Malt funket ihvertfall kjempefint for jenta mi. Nå får hun MME da, så jeg blander det ut i den. Men du kan bare ta litt på finger'n din og la hun sutte på den? Eller ta litt på smokken kanskje? Eller så kan du blande litt ut i vann og se om hun vil drikke det fra flaske.

Skrevet

Ikke til så liten som fullammes!

Malt er mot treg mage, ikke luft.

Vår hadde mye luftsmerter også -jeg kuttet ut alt fra dietten min som noensinne har vært nevnt i forbindelse m kollik -fikk "ny" baby så og si over natten. Begynte å introdusere ting igjen etter en uke, -en og en ting. Viste seg at paprika og sjokolade var av de største synderene. (I tilegg til de "valige" som løk, kål etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...