mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 hun er 2 uker og hørt mye bra om malt... har tydelige luftsmerter magevondt og kunne tenkt meg å prøvd, hva er deres erfaringer? hvordan gir dere det? hun fullammes.
Big mama;) Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 hei:) jeg vil heller anbefale deg "grønnolje" , den får du kjøpt på apotek og skal smøres rundt navelen..den løser opp luft. Du kan også gi sukkervann, 1 dl vann, 2 sp sukker smetes.. Lille pia vår var veldig plaget med luft,og dette hjalp! lykke til:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar! noen flere?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Vil ikke anbefale malt mot luftsmerter. Mange babyer får mer luft i magen av malt, malt blir brukt mot hard mage hos de små Gutten min fikk malt blandet i mme og han prompet hele tiden...hehe..
Harald Ripultfør Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Malt funket ihvertfall kjempefint for jenta mi. Nå får hun MME da, så jeg blander det ut i den. Men du kan bare ta litt på finger'n din og la hun sutte på den? Eller ta litt på smokken kanskje? Eller så kan du blande litt ut i vann og se om hun vil drikke det fra flaske.
kvirrevirrevitt Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Ikke til så liten som fullammes! Malt er mot treg mage, ikke luft. Vår hadde mye luftsmerter også -jeg kuttet ut alt fra dietten min som noensinne har vært nevnt i forbindelse m kollik -fikk "ny" baby så og si over natten. Begynte å introdusere ting igjen etter en uke, -en og en ting. Viste seg at paprika og sjokolade var av de største synderene. (I tilegg til de "valige" som løk, kål etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå