Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som bor i oslo, har dere fått svar om barnehage plass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, men det er i privat bhg da, fik for lengesiden jeg.

Skrevet

Bor i bydel Stovner, fikk svar i påsken...

Kjenner ei som bor på Etterstad, hun hadde ikke fått svar. Ringte bydelen sin og da hadde hun ikke fått svar fordi hun ikke hadde fått plass... :o(

Hvilken bydel bor du i, da? :o)

Skrevet

Har ikke fått svar.. Bor på Kjelsås.

Skrevet

Fikk svar i går. Andre inntaket, men vi fikk første valget vårt fra 1 august og er kjempe fornøyde. bor i Østensjø bydel.

Skrevet

Vi bor i bydel Bjerke.. Vi er ikke med for Mina er født 1 uke for sent i følge de tåplige reglene GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Skrevet

Glemte å skrive i hovedopptaket da hehe

Skrevet

Bor i bydel Gamle Oslo. Har ikke fått svar, men har vært og sjekket listene... ligger på 181. plass... Og det er visst noe sånt som 75 plasser til barn født i 2006. Hehe, ikke noe plass på oss for å si det sånn!

Skrevet

Jeg bor i bydel Nordstrand. Ringte opptakskontoret i går og fikk vite at jeg står så langt nede på listen at det ikke er sjans i havet at vi får plass. Men etter 1. juni stiller alle likt igjen, så jeg håper vi får noe etter dette. Ingen av dem vi kjenner på barselgruppa har fått plass heller...

Hun på opptakskontoret sa at det var rundt 900 som ikke hadde fått plass av 1 og 2-åringer... Vi stod ca. midt på på ventelisten av de 900 så vidt jeg forstod på henne. Så jeg belager meg på å være "husmor" fra høsten av.

Skrevet

Hvor finner jeg tlfnr til opptakskontoret til Nordstrand?

Skrevet

PÅ bekreftelsen du fikk om å ha søkt plass står tlf. nr. til Oslo kommune nederst på arket. De setter deg over til opptakskontoret. Du må bare si hvilken bydel du hører til. Andre opptaket ble gjort på mandag eller tirsdag denne uken. Så nå går det på løpende bånd fram til 1. juni. Men om man står langt nede på listen er det liten sjans å få noe før etter 1.6. Hvor har du søkt plass anonym?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...