Gå til innhold

"angående sakkyndig"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos psykolog en gang i forbindelse med rettsak om hovedomsorg. Fikk i dag tlf, ifrå advokaten min at det var en sakkyndig som ville snakke med meg igjen før vi skal i forberedende rettsmøte. Er det vanlig at man snakker med to ulike sakkyndige før et rettsmøte? Og vil det gjelde barnefaren også?

 

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti det?

Skrevet

Den sakkyndige er oppnevnt av retten, og det er en ny regel som har kommet i forbindelse med barnefordelingsaker.

Den personen vil prate med både deg og far. Og med barnet om det er gammelt nok til å prate :)

Skrevet

No har jeg fått svar på hvorfor jeg skal snakke med en sakkyndig til i forbindelse med rettsaken. Den jeg var til første gangen er vist blitt syk. Lettelse. Ble litt bekymret for at jeg måtte inn en andre gang p.g.a. et el. annet som jeg ikke viste om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...