Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk barna deres ned i vekt når de begynte å krabbe? gutten min spiser som bare det, og alikevel har han gått ned i vekt siste mnd. ikke har han vært syk heller. gikk barna deres ned i vekt når de begynte å krabbe og bevege seg mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her åles det bakover, men det er i alle fall mer aktivitet enn før, og her slites det også med å legge på seg... spiser som bare det han også.. har lest at det ikke er uvanlig at de ikke legger på seg noe særlig når de begynner å krabbe..

Vet ikke hvilken grøt/middag du bruker, men kanskje gå over til en med mer kalorier i?? Prøver det her....

Ække lett...

Skrevet

han får hvetegrøt med frukt til frokost, halvt middagsglass litt utpå formiddagen, havregrøt med banan og aprikos til kvelds + litt brød, frukt og smaksprøver på voksenmat innimellom. får også pupp til hvert måltid og pupp en gang på natt. så lider ingen nød. skal på kontrollmåling om 2 uker da, men han ligger jo ikke i ro ett sekund for tida, så håper det er aktivitetsnivået som gjør det. må vel begynne med flaske etterhvert regner jeg med...?

Skrevet

Gutten min er mye mer aktiv nå og spiser som en liten hest (synes jeg) hehe.. Sist kontroll hadde han lagt på seg 10g (under tvil.. han satt ikke stille på vekta og høyeste tall ble skrevet ned) og strekkt seg 2 cm.. Regner med at det er ganske normalt at de enten går litt ned eller at vekta står stille når de blir mer aktive :)

Gutten min spiser 4 brødskiver, 1/2 middagsglass, frukt og youghurt hver dag :)

Skrevet

Lagt på seg 10 kilo siden sist kontroll?! Hvor lenge mellom de kontrollene?

Skrevet

Ha ha så nå at det står 10 gram! Litt forskjell!

Skrevet

hehe...ja,hadde han lagt på seg 10KILO på 1 mnd ville jeg blitt redd :)

Skrevet

Har en veeeeeldig aktiv krabat her! HS var imponert over at han hadde holdt vekten så godt! Altså han legger godt på seg :-p

Skrevet

gutten min og er super aktiv, krabber og reiser seg. har aldri gått ned i vekt bare lagt på seg.

er heller ikke så glad i mat om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...