Gå til innhold

Dårlig mor......?

sarp m/ Niklas og Marius.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min veninne gjeng skal til Barcelona i mai. Jeg hadde bestemt meg for å være hjemme da guttene bare er nesten 5 mnd når vi skal dra. Men min samboer syntes jeg skal reise, han har lyst til å være litt alene med gutta. Så nå har jeg bestilt med fly billet jeg også til mim mors og svigermors store forskrekkelse.

Er jeg en "dårlig mor" som reiser fra to gutter på 5 mnd?

Hva hadde dere gjort?

Hilsen mamman til Niklas og Marius.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor lenge du skal være borte, men selv noen få dager er fryktelig lang tid for så små barn. Personlig ville jeg mao ikke dratt.

Skrevet

jeg har litt delte meninger her....

er også enig i at det kommer helt ann på hvor lenge du skal være borte.

synes ikke du er noen dårlig mor som skal være borte noen dager(de er jo hos pappaen sin),men er kanskje ikke bra for verken deg eller ungene at du er borte en uke eller mer-da tror jeg du ikke har det bra med deg selv pga savn eller at ungene savner deg veldig.men jeg vet at det er vanskelig å være tvillingmamma spes det første året,med veldig lite tid til seg selv og blir utrolig sliten selv om mine er bare 6 ukr gamle.

jeg selv skal ha barnevakt for andre gang på lørdag og skal noen dager på shoppingtur til amsterdam når ungene er 5 mnd gamle.mine skal være hos mormor.har også fått pepp så det holder fordi jeg har valgt å sove en natt i mellom så jeg har litt overskudd.men så lenge ungene har det bra og ikke savner meg for mye så velger jeg å benytte meg av at jeg er heldig som får barnevakt.

synes ikke du skal høre på hva andre sier-viktigere at du selv føler deg klar og sikker på at det går bra å dra fra dem:-)de har det nok veldig bra hos pappaen sin.pass på å ha noen godt brukte klær i sengen dems så de kan lukte deg,:-)

hilsen supersliten og superheldig tvillingmamma

Skrevet

REIS!!!!!! Barna har jo en far!!!! De får en opplagt mamma tilbake som er klar for hverdagen igjen.

GOD TUR.

Jeg reiser skal på weekend besøk til en venninne om 3 uker da er mine 5 mnd. Gleder meg!!!

Skrevet

Takker for oppmuntrene svar. Godt å høre det er fler som skal reise bort litt. Vi har nok litt godt av å få litt tid for oss selv.

Å ja, de har en veldig flink far så de kommer til å ha det så bra.

God tur til deg også bbk og 3 håpefulle

Skrevet

Nei det syns jeg ikke, greit og unne se en tur ut innimellom da! Men meg personlig klarer ikke og være fra nurka i maks noen timer da kjenner jeg savnet med engang så jeg er spent på når jeg klarer og slippe meg løs litt egentlig!! Men det er jo enda en god stund til....... De er jo ikke mere enn 2 mnd ca...

• 1 måned senere...
Skrevet

synes du skal reise med god samvittighet jeg...barna er jo hos pappaen sin ..og har det helt sikkert kjempefint med han.

blir nok værre for deg enn dem :P

Skrevet

Reis, kos deg! Men jeg hadde nok ikke klart det...

Barcelona er jo bare så deilig da :-D

• 1 måned senere...
Skrevet

Generelt er det sikkert best for pappaen om mammaen reiser bort, ellers så får kan jo bare høyre heile tida om alt han gjer feil :-S Sånn er det iallfall her, så eg skal reise bort slik at min mann også skal få bli kjent med barna våre. Kvifor skal vi være dårlige mødre mens pappaen ikkje er dårlig pappa dersom han er bortreist??

Skrevet

Klart at lengden av oppholdet er avgjørende her, men om det bare er snakk om en helg så ville jeg ikke tatt det så tungt.

Hva om mannen din ville reist bort en helg, hadde de samme reaksjonene kommet da?

Barna har vel like stor rett til å være med begge av foreldrene.

Dra på tur og kos deg, det hadde jeg gjort :)

Skrevet

Du er ingen dårlig mor, nei !

Jeg misunner deg, jeg! :-) For pappaen til mine gullgutter har tilbudt seg å ha dem en uke mens jeg kan dra på hytta og hvile ut..... Men jeg KLARER ikke...og det irriterer meg faktisk en smule, for jeg hadde trengt litt fri :-) Når jeg har vært hjemmefra i 3 timer så verker det i magen etter dem.... Kanskje det handler om å gi litt slipp på kontrollen og stole fullt ut på pappaen ..? eller hvem det nå skulle være som skal ta hånd om de søte små. Mine to er 7 1/2 mnd nå... og jeg vet ikke om jeg klarer så mye som en helg borte fra dem ;-)

Du har sikkert godt av en tur, så reis hvis du klarer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...