Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/hatt termin i april som begynner å bli skikkelig lei?Hva gjør dere om dagene for å få tia til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, er lei, veldig lei. Har termin om 7 dager. Siden jeg har fått litt problemer med bekkenet de siste dagene og problemer med å gå, går alt her hjemme i sakte kino. Sitter mye foran PC'en, leser bøker og ser på DVD'er. Med andre ord slaraffen-liv....

Skrevet

Har og termin om 7 dager og er skikkelig lei!Har baket masse brød,rundstykker,boller etc.Vasket klær,hus ALT!Sitter og mye framfor pc og tv.Er i kjempefin form men veldig tiltaksløs!

Skrevet

Jeg har to dager igjen og ja jeg må si at jeg er veldig utålmodig nå.

De siste dagene har jeg vært helt utslitt så jeg bare slapper av om dagen.

Gjør litt småtteri som å tørke støv og sånn men ellers er alt klart til babyen kommer ! :)

Skrevet

Har termin om 13 dager her og er faktisk ikke så lei som jeg tenkte jeg skulle bli.Men er jo i stor form.Harvært det hele svangerskapet(unntatt at jeg kaster opp hele tiden nesten)men går jo en del,vakser og rydder masse.

Men ungen kan godt komme nå..går jo litt og venter på han!Er veldig spendt,mitt første barn.

Skrevet

Er fryktelig lei av å vente ja. 8 dager på overtid. Kunne det bare skje i natt!! (tror liksom det skal skje om natten, av en eller annen grunn)

Dagene går med til pc, dvd, litt innkjøp og å ta meg av min lille snart storebror på 2,5 år. Kjenner tålmodigheten min er på minus, så for hans del kunne helst ting skje også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...