Gå til innhold

Erfaringer med 3D UL i Oslo området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi funderer på å prøve 3D UL en gang i løpet av dette svangerskapet og kanskje ta med vår snart 3 år gamle sønn. Er det noen av dere som har vært på slik 3D UL i Oslo og som kan anbefale stedet og legen (gjerne en med "barnetekke")?

Hvor lenge var dere inne til undersøkelsen, og fikk dere med dere et video-klipp? (Dersom vi ikke tar med sønnen vår kunne det vært morsomt å vist han klippet i etterkant, dersom det vil se forståelig ut for han)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. jeg var på 3d på mandag på majorstua klinikken. var for så vidt fornøyd bortsett fra at det var veldig vanskelig å forstå hva legen sa i og med at han prata veldig fort og veldig gebrokkent norsk.. men for all del han var kjempe flink og koselig. husker ikke hva han het men det er to stk der og han ene utfører bare UL mens han andre tar full lege kontroll samtidig. bildene og filmen ble kjempe bra. fikk med 4 ansikts bilder og 4 små video klipp. han tar først vanlig UL for å sjekke hjerte hjerne og måle og sånn først før han begynner på 3D. selve besøket tok ca 30 min. tror nok ikke det skal være noe problem å ta med storebroren altså...

Skrevet

Jeg var hos den samme mannen på fredag på majorstua klinikken.. var litt vanskelig å forstå alt han sa ja, men veldig dyktig mann...

lille gutten vår lå helt feil for å få fine 3d bilder og med hendene foran ansiktet itillegg så vi fikk ikke sett noe.. fikk ny time gratis for å prøve igjen om en uke... bra service det da ;)

Skrevet

Var hos samme mann i mitt forrige svangerskap. Peter Molnar heter han. veldig flink, men snakker fort og til tider litt uforståelig. Vi fikk ikke sett så mye siden lillegutt lå feil. Men for all del en flott opplevelse. Men tror ikke vi gjør det i dette svangerskapet....

Skrevet

Takk for tipsene, er det noen som har vært hos noen andre steder, med leger de har vært veldig godt fornøyd med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...