Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine ser utslitt ut på under 2 mnd bruk. hvordan er deres? lurer påom det er noe galt med mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er fine.. Finnes fler forskjellige hjul da.. Vi har hjul som hun dama i butikken kaldte offroadhjul

Skrevet

Jeg har to teutoniaer, en med cross-hjul (luft) og en med disse standard luftkanalhjulene (ikke loop). Ingen av hjulene er spesielt slitt!

Skrevet

Ta med til butikken og klag da vel. Ellers kan du bruke sånn "svart-fornyer", egentlig et bilprodukt, brukes til svarte gummilister ol. som ikke er like svarte lenger:)

Skrevet

hvilket hjul er standard på mistral 06?

Skrevet

Hehe, vel, jeg har en mistral sport 2005 modell. Tidlig i høst sto jeg midt i den bratteste bakken i byen da det ene hjulet falt av. I vogna satt jenta mi på da litt over ett år, og i tillegg var jeg høygravid. Det var lite gøy, selv om jeg kan smile av hele settingen i dag.

Heldigvis fikk jeg på hjulet, og fikk dratt vogna humpende bort til vognbutikken ett par-tre hundre meter unna. Lykken var at jeg var i byen nær butikken, og ikke ute på lang trilletur på andre kanten av byen.

Jeg måtte få byttet to av hjulene da de var helt slitte og ødelagte inne i selve festet. Men også selve gummien var rimelig nedslitt på alle fire hjulene. Jeg fikk dette på garantien siden det var under ett år siden jeg kjøpte vogna.

Så ta deg en tur til forhandleren og hør med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...