Marry Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Måtte jeg jo skjekke om jeg faktisk hadde booket hotellrom på riktig hotell, for det hadde ikke tatt seg ut om jeg hadde reservert på holmen kan du si ;-) men joda jeg har fått ett rom på Holmsbu og jeg gleder meg veldig til det, så sant ikke jobben stikker kjepper i hjulene. Men jeg kjører nok selv sånn i tillfelle, men jeg tror det skal gå bra jeg har gitt mitt nr til phantomet men det hadde vært fint om jeg kunne få hennes (phantomet)sitt også sånn at jeg kan ringe hvis det er noe, du kan jo sende meg en tekstmld hvor mange blei vi da fikk med at noen hadde meldt avbud?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Så bra, hadde vært litt håpløst å stå der på lørdag, og de bare.....nei du nei, må nok reise hjem. Godt, nå er vi 9 og jeg håper vi ikke blir færre. Hint hint..
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Keep up the good work, Klatten ;-)))
♥Snulder Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Hehe.. jobben kan bare glemme deg i helga veit du! I mitt yrke, så er det alltid en "fare" for å bli utkommandert på jobb... Men det finnes jo 2 grunner til at man ikke kan bli tvunget, og det er disse unnskyldningene......"Jeg er full!", eller "Jeg er alene om ansvaret for mindreårige". Hvis man virkelig skal overbevise, så er det bare å si at man er dritings og sitter alene med barneflokken....fniiiis....
Marry Skrevet 20. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2007 He he må innrømme at disse alternativene hadde jeg ikke tenkt på men det skal jeg jaggu bruke ;-)) særlig den siste der er skikkelig sjarmerende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå