Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 ja.. hvor i askim holder du til? alder?
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Haha.. Tror du jeg sier det til en anonym?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 ok det var jo en tone når jeg svarte på innlegget ditt. har selv en på 10mnd hvertfall, bor kvarter fra vikingtorget. lykke til på askimfolk jakt da =)
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Ikke særlig lett med askimfolk jakt.. er så få i askim.. Menmen.. bor ved rema jeg=) Koselig oppi her=) Hihi..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 hvorfor kan du ikke svare en anonym høflig? hvis du vil være anonym her inne så lønner det seg ikke å legge ut hjemmesideadressen www.karstenadrian.piczo.com så her kan du se anonym, kanskje du kjenner henne igjen.
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2007 Hehehehehehehehehehe.. Det er gamle hjemmesiden min jooo.. Hvor fant du den hen? Huska ikke jg hadde lagt den ut engang jeg.. Men samma det om du legger ut den=)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Anonym 17:30 Det var ikke så viktig. Jeg har sett henne, men vi er nok på litt forskjellig nivå her i livet så er vel ikke en aktuell omgangskrets for å si det på den måten. Litt spes at hun ikke ville svare på det jeg lurte på når hun bretter ut alt på hjemmesiden. Det er jeg enig med deg i, men men det er slike ting som er risikoen med å legge ut på internett, vilt fremmede kan finne ut det meste om deg, men det regner jeg med hi har tenkt på =)
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Jepp, det har jeg tenkt på gitt..=) Hehe.. Men jeg er hvertfall ikke så barnslig at jeg legger ut hjemmeside adressa til andre på nettet da..;o)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 jeg må le litt av deg du. det er jo nettopp det du er. her er linken din: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7148294 pass deg før du kaller andre barnslig. og husk du er et barn selv.
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2007 der ja.. er du hu fra askim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå