FrJenny Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei Noen som har noen gode tips på hva man skal velge. Jeg ser at de selger springfjærmadrass, skumgummimadrass og en madrass som har innebygget tisselaken osv osv. Hva er det beste for en liten nyfødt en å ligge på??? Tips Erfaringer??? Var vel en pris forskjell på ca 1000kr, Og det er jo litt med tanke på alt annet som også skal kjøpes.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 i vuggen har vi bare en billig fibermadrass, husker ikke akkurat prisen men det var ikke så ille. I senga har vi Ullkorga sin Voksi-madrass med ullkjerne. Av en eller annen grunn har jeg helt angst for sånne tisselaken, liker ikke tanken på å ligge på gummi. Så det har jeg aldri brukt. Men den madrassen vi har har vaskbart trekk på 60 grader, deretter en "pad" som kan vaskes på 60 grader og så ullkjernen som selvfølgelig må vaskes kaldere. Men har aldri opplevd at det har kommet noe gjennom til den. Madrassen kjøpte vi i et pakketilbud med dyne, pute og madrass for 1000 kroner.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Vi var å kjøpte madrass til sprinkelsenga i går på Babyshop, den het DRY kid og kosta vel 700 kr.
lbhu Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Vi kjøpte begge madrassene på IKEA. På IKEA har de 3 madrasser som passer til sprinkelseng, vi valgte det mellomste alternativet. Denne madrassen har to forskjellige overflater, en som passer best til sommeren og en til vinteren. Tror den kostet ca 250,-. Til vogga kjøpte vi den billigste madrassen, en skumgummimadrass, som vi tok trekket av og skar det til slik at det passet målene i vogga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå