Genusa&Andreas3mnd Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg bare lurer om alle får innkalling til omvisning på det sykehuset man skal føde på? Har hørt om så mange som er innom å titter før man har termin....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Det er vel dager for omvisning på sykehusene. Iallefall på St.Olav har de dager der du kan ringe å bestille..sjekk nettsidene til ditt sykehus
silkeføre Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Vi måtte bestille selv på Rikshospitalet, begrenset med plasser og bare omvisning tirsdager og torsdager.
Love my kidz Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Her hvor jeg bor arrangeres slike omvisninger av jordmora. Hun samler noen par og kaller inn/inviterer til slike. Jeg vet ikke om det skjer automatisk og om alle blir innkalt, men det var jordmora mi som tok initiativet i allefall. Var på omvisning for et par dager siden og det var kjempestas!!! Hør med jordmora di eller sykehuset du =)
Enitsirk79 Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg fikk påmeldingsskjema da jeg var på den ordinære UL. Dette var på akershus universitetssykehus da.
Lille Fugl Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Det går an å sjekke på http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/f_dested. Velg region og sykehus, så skal det stå hvordan det gjøres på ditt sykehus. Det gjør det i alle fall på mitt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Ullevål har ikke omvisninger med mindre du deltar på et fødselsforberedende kurs.
Poteto Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 eg fikk beskje om å ringe den dagen eg ville komme.. så dei hadde folk til å ta imot meg for omvisning.. så er vell bare til å ring å høre:) lykke til med babyen :)
limø Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 I Drammen må vi bestille time for omvisning og jordmorsamtale på sykehuset selv. De ønsker at vi kommer i uke 32 tror jeg.
snurrebolla Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 På AHUS må vi søke selv. Fikk søknadsskjema av JM på ordinær UL.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 20. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2007 Okei, da får jeg vel ringe Ahus og høre...) Skal på svangerskapskurs i juni i lokaler som tilhører Ahus så kanskje vi får en liten omvisning da?.... Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå