Gå til innhold

Får man automatisk omvisning på fødested?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer om alle får innkalling til omvisning på det sykehuset man skal føde på? Har hørt om så mange som er innom å titter før man har termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel dager for omvisning på sykehusene.

Iallefall på St.Olav har de dager der du kan ringe å bestille..sjekk nettsidene til ditt sykehus

Skrevet

Vi måtte bestille selv på Rikshospitalet, begrenset med plasser og bare omvisning tirsdager og torsdager.

Skrevet

ok takk for svar:o)

Skrevet

Her hvor jeg bor arrangeres slike omvisninger av jordmora. Hun samler noen par og kaller inn/inviterer til slike. Jeg vet ikke om det skjer automatisk og om alle blir innkalt, men det var jordmora mi som tok initiativet i allefall. Var på omvisning for et par dager siden og det var kjempestas!!!

Hør med jordmora di eller sykehuset du =)

Skrevet

Jeg fikk påmeldingsskjema da jeg var på den ordinære UL. Dette var på akershus universitetssykehus da.

Skrevet

Ullevål har ikke omvisninger med mindre du deltar på et fødselsforberedende kurs.

Skrevet

eg fikk beskje om å ringe den dagen eg ville komme.. så dei hadde folk til å ta imot meg for omvisning.. så er vell bare til å ring å høre:)

lykke til med babyen :):)

Skrevet

I Drammen må vi bestille time for omvisning og jordmorsamtale på sykehuset selv. De ønsker at vi kommer i uke 32 tror jeg.

Skrevet

På AHUS må vi søke selv. Fikk søknadsskjema av JM på ordinær UL.

Skrevet

Okei, da får jeg vel ringe Ahus og høre...:o) Skal på svangerskapskurs i juni i lokaler som tilhører Ahus så kanskje vi får en liten omvisning da?....

Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...