~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei du,var det sånn at du skal føde på St.Olavs?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hei!Skal føde på st.olav ja når den tide kommer!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg også. =) Har ul termin 26 april,men mens termin er 2 mai. Har fått de to første på mens termin. La merke til nicket ditt,for hadde det blitt en jente,skulle hun ha fått navnet Aurora! Det er helt nydelig. Nå kommer det en lillebror til oss,tror jeg har fått med meg at du også venter gutt? Er formen din bra? Jeg sliter med nattesøvn,helt vanlig det da,finner liksom ikke en kjempegod stilling. Det skal bli godt å få ligge på magen igjen.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Har mensen termin 29april her da og ul 2mai.Men min egen er 3 mai.Hadde jeg født jente så hadde hun fått navnet Aurora,men fikk høre at det er gutt som ligger i magen min så det stemmer det. Formen min er i stor form,men samme som deg så er det nattesøvnen,får masse kynner tvert jeg ligger meg på siden og skal prøve og sove. Ellers så prøver jeg og få dagene til og gå,vaskes og ryddes en god del,vasker nesten malingen av veggene..hehe. Skal du føde på vest eller øst? Blir vest her.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde ikke tenkt å føde i det hele tatt. hehe.. Gruer meg så fælt skjønner du. :/ Blir vel øst på meg tror jeg,hørte at hvis vi føder uten komplikasjoner så blir vi flyttet over til pasient hotellet. Vet ikke om det stemmer da. Var å besøkte ei venninne der nettopp,var kjempefint på rommene. Skulle ha vasket litt jeg også,greit å komme hjem til rent hus. Så spennende at det kan skje når som helst til deg og meg,man vet jo aldri,nesten så jeg legger meg med et smil om munnen vær kveld og tenker at "i natt skjer det noe". Skal bli greit når vi får møte baby-gutene våre. =) Jeg skal til jordmor på mandag,lurer på om han har festet seg da. Har du pakket bag og fiksa vogna? Her er alt greit,mangler mobil og ladder i baggen. Har lagt lappe oppå baggen så jeg ikke glemmer det i rie-stresset.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Ja blir overflyttet til pasient hotellet viss alt går som normalt ja.Har hørt at det skal være ganske koslelig der.Har vært der kun en gang jeg og besøkte når søsra mi fikk for snart et år siden. Synes det er greit og ha det rent tilfelle det skjer no,har en hund som mister så mye hår hatt må nesten støvsuge være dag. Var til legen i går og han sa at hode ikke var festet enda til meg,men når jeg var til jm den den 13 så var den festet.Men nå skal jeg ikke til jm får 30april,men lurte på om jeg skal ringe i morgen og høre om jeg kan komme inn en gang neste uke bare for og sjekke om hodet er festet(skal ikke til legen før 8mai,vis jeg ikke har født får det) Sitter og drikke salvie te no,hørt at det skal hjelpe mot modningen,prøver det meste nå. Vognen og sengen+vuggen her klar,mangeler bare gutten nå. Bagen er halveis pakket ferdig,har en liten lappe oppe den jeg også,tilfelle alt skal gå fort. Har til og med skrevet lappe til samborn i dag om hva han skal gjøre mens jeg er på sykehuset..hehe.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 God morgen. Salvie te har jeg aldri hørt om,må få høre om det virker. Enda en natt har gått uten rier,vi har henholdsvis 6 og 12 dager igjen,så nå nærmer det seg utrolig fort. Litt rart å tenke på.... Var lur den ideen din om å skrive lappe til sambo,vurderer den selv. Eller værtfall å hinte litt om hva som bør gjøres mens jeg er på sykehuset. hehe.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Nei leste om det det med salvie te,skal si jeg fikk en del kynnere.Skal prøve og drikke to kopper av det i dag også.Har igjen 9dager til mensten termin og 12 dager til ul her så har startet og prøvd litt kjerringråd.Men tviler jo neppe på at de funker.Kommer vel når han er klar for det. Må ha lappe min samboer ja,vis ikke er huset som jeg forlatter det..hehe.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2007 Tror lillebror her blir noe rundt 4 kg,magen min er enorm! Det som er litt morsomt er at når jeg ser ned på magen min så virker den liksom ikke SÅ stor,men så går jeg forbi et butikk vindu,og i speilbilde ser jeg ut som en elefant! Hihi...
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2007 Har dere noe navn på lillegutt? Vi er ganske uenige. ;/ Blir litt smågal av navnevalg,så vi tar det når babyen kommer. Ingen av oss kan bruke Aurora så,hehe. Vi får bruke det neste gang.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Nei sant det ja..får ta med navent Aurora til neste gang vi blir gravide! Har bestemt at gutten skal hete Isak her da,men er litt spendt på og se han om han er en Isak,men håper no det ellers så sliter vi veldig.Er jo ikke så enkelt det med navn,sikkelig vanskelig synes jeg. Uff har sovet så dårlig i natt,sikkelig magesmerter og litt vondt på sidene(liksom atmed eggstokkene)Men men hører vel til nå på slutten.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2007 Hei du,gjett hva? Nå har jeg blitt mamma til en liten gutt. =) På lørdags morgen kom han til verden,kom hjem i dag. Alt gikk helt fint,fikk lystgass og epidural. Hvordan går det med deg? Får du til å slappe av og sove litt på slutten?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Å herregud så herlig da.Gratulerer så masse. Kjempe koslig da. Joda det går da sånn her med meg,har ikke slappet av så mye enda.Men sovingen er verre,har sikkelige magesmerte på kveldene og natten.Men i morgen så er det kun en uke igjen til termin. Fødte du før termin eller? hvor stor?lang?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 så nå lenger opp at du hadde ul termin 26...glemte det jeg vet du.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. april 2007 Nå nærmer det seg til deg også. Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle få før terminen. Jeg begynte å kjenne at kynnerne var veldig vonde på ettermiddagen,dro på butikken,men skjønte raskt at jeg måtte dra hjem,da kom det støtvis vært 20 min. Begynte å skrive opp klokkeslett på et ark klokken halv 8 på kvelden,dro til sykehuset klokken ett. Jordmora skulle ha meg i badekarret,men jeg nektet,årket ike tanken på å tørke meg med rier. jeg fikk en stor gummiball for å sitte på,mens jeg støttet hode i sengen og hadde lystgassen i hånden hele tiden,det var MYE bedre en å sitte i sengen med smerter,annbefaler den gummiballen. . Fikk epidural når jeg hadde 3 cm,deilig. Nesten alle smertene var borte,og jeg trengte ikke lystgassen lenger. Klokken 8 på morran var han ute,han var 3250 gr,og 49 cm lang, En slank liten gutt.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2007 Håper det går fort til deg også,og at det begynner å skje noe snart. Du er sikkert lei av å gå å vente,men snart er du også i mål. Jeg lå på sykehus hotellet,der var det greit. Like mye hjelp der som på barsel. Mye god mat nede i kantina,spiste 4 sorter dessert vær dag,så ikke akkurat no slankende å ligge der. hihi. Lå i tre netter,kjempeskuffa,jeg ville hjem etter 2,men da måtte vi dra tilbake for å ta følling-prøven (taes etter 60 timer) av babyen dagen etter. Det hadde blitt så mye frem og tilbake,så jeg var der. Den lille gutten vår skal hete Linus. =) Etter barnetv Linus i svingen,og Linus og Lotta.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. april 2007 Har lagt ut bilde av Linus,det ligger under navnet Linus på våre album.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. april 2007 #18 Skrevet 25. april 2007 Så søt han var.Sikkelig søt også,kjenner at jeg blir veldig babysyk no.Men som sakt så er det vel min tur snart,får jeg håpe.Tror faktisk at jeg går overtiden men men. Har hørt at det skal være veldig bra på hotelet,gleder meg til og spise masse godt mat osv.Håper min fødsel går like greit som de gjorde(hørtes ut som den gikk helt ok) Men du må kose deg masse videre no da.Kommer til og savne deg her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå