Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 ..glede av sandkasse? Bare lurer,siden vi tenker på å kjøpe en sånn sandkassefrosk med lokk på (plantasjen)... men gidder ikke hvis han ikke kommer til å ha noe glede av den... Noen som vet?
#Ariadne# Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 jenta mi har hatt glede av sandkassa si fra ett års alder=)
BettyBoob Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 min 13 mnd gamle gutt syned det er stas å kaste sand rundt omkring i sandkassen, så ja
Medium fikk guttebass Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Gutten min på 14 mnd elsker sandkassa! )
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jenta vår fikk på 12,5 mnd. fekk sandkasse for ei stund siden. Tydeligvis veldig gøy - skjønner ikkje heilt korfor, sitt stortsett og pirker i sanden med spaden, og riv ned mine "sandslott":-) - men blir hysterisk hvis eg tar ho utav kassen... Så populært her, ja!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 jenta mi har kost seg i sandkassa siden 9 mnds alder...og det har bare blitt mer og mer moro.hun er nå 18 mnd og elsker å bake sandkaker:-) jeg ville absolutt kjøpt den!
Petrine C",) Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Vår etåring og elsker sandkassen her. Men vil anbefale deg å kjøpe sandkasse på Montèr. Er med lokk den også, bedre kvalitet sier sambo..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 mamma+pappa=go'gut: takk for tips,skal sjekke det ut;) syns den på plantasjen var så tøff,men kan hende at kvaliteten ikke er den beste:) Men sandkasse blir det på gullungen min,da:) Trodde sandkassa ikke ble interessant før 2-3 års alderen jeg:) Han er 9 mnd nå. Bra at jeg spurte da,så slapp han å gå glipp av varme,late dager i skyggen oppi sandkassa;D hehe -H.I-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå