Gå til innhold

har en 1-åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..glede av sandkasse? Bare lurer,siden vi tenker på å kjøpe en sånn sandkassefrosk med lokk på (plantasjen)... men gidder ikke hvis han ikke kommer til å ha noe glede av den...

Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi har hatt glede av sandkassa si fra ett års alder=)

Skrevet

min 13 mnd gamle gutt syned det er stas å kaste sand rundt omkring i sandkassen, så ja :)

Skrevet

Gutten min på 14 mnd elsker sandkassa! :o)

Skrevet

Jenta vår fikk på 12,5 mnd. fekk sandkasse for ei stund siden. Tydeligvis veldig gøy - skjønner ikkje heilt korfor, sitt stortsett og pirker i sanden med spaden, og riv ned mine "sandslott":-) - men blir hysterisk hvis eg tar ho utav kassen... Så populært her, ja!

Skrevet

jenta mi har kost seg i sandkassa siden 9 mnds alder...og det har bare blitt mer og mer moro.hun er nå 18 mnd og elsker å bake sandkaker:-)

jeg ville absolutt kjøpt den!

Skrevet

Vår etåring og elsker sandkassen her. Men vil anbefale deg å kjøpe sandkasse på Montèr. Er med lokk den også, bedre kvalitet sier sambo..

Skrevet

mamma+pappa=go'gut:

takk for tips,skal sjekke det ut;);) syns den på plantasjen var så tøff,men kan hende at kvaliteten ikke er den beste:)

Men sandkasse blir det på gullungen min,da:):)

Trodde sandkassa ikke ble interessant før 2-3 års alderen jeg:) Han er 9 mnd nå. Bra at jeg spurte da,så slapp han å gå glipp av varme,late dager i skyggen oppi sandkassa;D hehe

-H.I-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...