mamma til<3<3 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Tenkte jeg skulle ut og kjøpe sko til lille gutt,men hva for str er det vanlig å begynne med og hva er viktig når man køper sko til små?Han er snart 10 mnd(:
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 ta han med og la butikkpersonale ordne. Synes å ha lest at de bør være myke, ikke stive som en trodde før for å støtte foten...men ikke ta dette for go fisk. Spør i butikken.
noje Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Fysioterapeuten sa det samme til meg; best å bruke myke sko om det er mulig. Å gå uten slo er jo det beste. Men det er jo vanskelig å finne myke sko til å ha på ute vil jeg tro. Skinntøfler går viss det ikke er vått. Har noen gode på nøstebarn.
prins220506prinsesse260408 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 kjøpte nettopp 2 par sko til lillegutt på 11 mnd,et par med god støtt i str 21,for å ha litt å gå på,og et par tøff joggesko i str 20.snakket med hun i butikken og hun anbefalte str 21 til han,målte foten hansmed skoen,men han er også en stor gutt da!anbefaler å spørre i butikken!
lifa og Eline Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Når det gjelder størrelsen på skoene må du ta med sønnen din i butikken og få de til å måle foten hans. må også prøve skoene, ta ut sålen for å se hvor mye det er å gå på. Sko merker er også som kles merker i noen merker er små mens andre merker er større.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Hei. Gå til Skoringen, synes skofus har mange fine sko,som er sånne første sko, det er viktig at de har god støtte i hælen,vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå