Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ut og kjøpe sko til lille gutt,men hva for str er det vanlig å begynne med og hva er viktig når man køper sko til små?Han er snart 10 mnd(:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også...:)

Skrevet

ta han med og la butikkpersonale ordne. Synes å ha lest at de bør være myke, ikke stive som en trodde før for å støtte foten...men ikke ta dette for go fisk. Spør i butikken.

Skrevet

Fysioterapeuten sa det samme til meg; best å bruke myke sko om det er mulig. Å gå uten slo er jo det beste. Men det er jo vanskelig å finne myke sko til å ha på ute vil jeg tro. Skinntøfler går viss det ikke er vått. Har noen gode på nøstebarn.

Skrevet

kjøpte nettopp 2 par sko til lillegutt på 11 mnd,et par med god støtt i str 21,for å ha litt å gå på,og et par tøff joggesko i str 20.snakket med hun i butikken og hun anbefalte str 21 til han,målte foten hansmed skoen,men han er også en stor gutt da!anbefaler å spørre i butikken!

Skrevet

Når det gjelder størrelsen på skoene må du ta med sønnen din i butikken og få de til å måle foten hans. må også prøve skoene, ta ut sålen for å se hvor mye det er å gå på.

Sko merker er også som kles merker i noen merker er små mens andre merker er større.

Skrevet

Hei.

Gå til Skoringen, synes skofus har mange fine sko,som er sånne første sko, det er viktig at de har god støtte i hælen,vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...