Gå til innhold

Vasker du babyens klær sammen med det du bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker du babyens klær sammen med det du bruker?

Jeg gjør det, til en viss grad! Bare genser og bukser.. IKKE undertøy! Når min var nyfødt vasket jeg bare hans pr maskin! Nå er han 6mndr og er ikke så "nøye" på det.. Bortsett fra undertøy da! Det tar jeg som regel sammen med håndkler som er mine og som han ikke bruker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vasker ilag det som går ant å vaske ilag. Både bodyer, bukse, genser osv. Blir jo rent når man vasker det, og undertøy vasker man vel på 60 grader+ og da skulle man tro at det blir rent.=) Nå går hans bodyer ilag med vanlige klær med mindre det er kommet avføring på de.

Skrevet

I begynnelsen vasket jeg klærne hans for seg selv med sånn sensitiv-skyllemiddel og vaskepulver... For vi brukte sånn blenda alovera-skyllemiddel... men nå vasker jeg de sammen med de vi bruker,med sensitivskyllemiddel( jeg reagerte på aloveraskyllemiddelet..) Alt blir jo reint;) hehe

Skrevet

Ja,men bruker sensitiv vaskemiddel da

Skrevet

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det?

Skrevet

jeg vasker det for seg selv, med neutral vaskemiddel.

Skrevet

Her sorteres det på farger og type vask, ikke på hvem som eier klærne. Hans klær kan da fint vaskes med vårt - også undertøyet vårt. Alt blir jo rent når det vaskes, så ser ikke helt problemet med å vaske hans klær med vårt (undertøy).

Skrevet

Ja jeg vasker alt sammen.. Bruker sensitiv vaskemiddel og skyllemiddel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...