LoveInMyTummy Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg var hos jordmor i dag, og da nevnte jeg at jeg har ofte kynnere på kvelden. Hun mente at det var tidlig å merke det alt nå??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jo det er da helt normalt etter hva jeg har erfart....
*juligutten* Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 jeg har hatt kynnere i noen uker allerede..er i uke 30 nå..syns det blir feil av jm å si det,for det er jo ulikt fra person til person..noen får det tidlig og noen får det ikke i det hele tatt:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Så rart, begynte å kjenne de første kynnerne i uke 16 jeg, men de ble mye hyppigere og sterkere etter uke 25 og utover. Var senere da jeg ventet første barnet, men det er visst vanlig med mer kynnere når man har født før. Er nå snart 34 fullgåtte uker, og har mange hyppige og ganske sterke kynnere. Jeg ønsker dem bare velkommen, for det er jo bare tegn på at kroppen øver seg..
_Mita_<3 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg begynte å få kynnere etter uke 26 ca..så er nok normalt:) Nå er de bare driiiiiiit sterke.. så håper det snart skjer noe.. hehe.. Kynnere er bra og ha også sier de... da er fødselen lettere el noe.. hehe.. husker ikke helt men naboen sa det her om dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå