Gå til innhold

Noen som har hatt mensen selv om de har vært gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste par ukene merka sparking (!) eller noe som ligner mistenkelig mye på dette. Akkurat sånn som jeg kjente da jeg var ca. 3-4 mnd. på vei med forrige barn. Hva kan det være? Begynner å lure på om det er en nr. 2 på vei... Men da hadde jeg jo ikke hatt mensen, eller hva? Hva annet kan det være? Dette kan umulig være normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en graviditet test så slipper du å gruble på det

Skrevet

det er helt normalt. du behøver ikke være gravid av den grunn. da du gikk gravid har tarmer ol vært flyttet og skjøvet på, nå etterpå kan bevegelser i deog luft fort kjennes som spark dette kalles ofte for fantomspark.

men noen har mansen i sv. selv hadde jeg det de første 3mnd da jeg var gravid med førstemann.

Skrevet

Jeg hadde mensen de første mnd da jeg gikk med mellomsten.......merket noe ikke var som det skulle - så r i puppene og småkvalm, så jeg tok testen, og den var jo positiv:):)

Skrevet

jeg kjenner fantomspark dagig.... selv om jeg egentli vet at jeg ikke er gravid, så har jeg tatt hele tre tester.... føler meg akkurat slik som jeg gjorde da jeg var gravid, men etter tre negative tester og mens hver mnd, så vet jeg innerst inne at det bare er innbilning... ta en test du, så e du på den sikre siden:)

Skrevet

Takk for svar! Jeg vet nesten ikke om jeg tør å ta en test. Har ikke fortalt dette til samboeren min engang, han hadde enten fått hetta eller så hadde han sagt jeg begynte å bli tullete i toppen... Men jeg får vel kjøpe en test i all hemmelighet slik at jeg kan slå meg til ro med at det bare er tarmene mine som løper løsk der inne... :-P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...