Gå til innhold

Spm ang amme-bh og amme-innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange amme-bh`er trenger man, og hvor mange amme-innlegg?

Og hvor får man kjøpt dette til en rimelig penge i tillegg til at kvaliteten er ok? Takker for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som anbefaler sparkjøp. billig og helt ok. Jeg gikk på cubus i går og kjøpte en fra triump.. den var dyr. så jeg kjøpte bare 1. men jammen var den god.. ( måtte jo brøve den når jeg kom hjem hehe)

De har også ammeinlegg på sparkjøp sier de, har alldri klar å finne de selv men..

Skrevet

Jeg har to ammebher har ikke hatt brukt for flere. Kjøpte mine på lindex til 150 kr stk.. De er kjempegode syns jeg..

Ammeinnlegg så vil jeg anbefale chicco sine. De er litt dyrere men til gjengjeld suger de til seg mere og holder det tørt..

Natusan sine ville jeg ikke ha kjøpt i alle fall, de setter seg fast på puppen når melka tørker.. Fælt å få av igjen..

Skrevet

Jeg fant noen som virket veldig gode på cubus til 169,- og lindex, tror jeg kostet 129,- Har tilsammen 3 ammebh, to hvite og en sort.

Vet at også sparkjøp skal være gode på ammebh. Ang ammeinnlegg har jeg pr i dag ett par med ull (fra apotek) og en pakke med engangsinnlegg etter forrige gang.

Jeg ser an litt etter fødsel, men kommer nok til å kjøpe meg et par i ull til.

Skrevet

Hei,

kan anbefale Bravado på det varmeste, jeg vet ikke hvor man får kjøpt dem i butikk, men man får dem på ammehjelpen og feks her som jeg har kjøpt: http://www.mammahuset.no/productview.php?page=2&mgid=9&gid=26

Begge er superbehagelige, men den i microfiber er aller best! Skikkelig myk og god og kjempefin form :-)

Har selv 2 stk nå, venter til etter fødselen med å kjøpe flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...