61-modell Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Det står om tenner her på forsiden. Men min lille snuppeline som nå er 10 mnd. har ikke fått andre tenner enn de to foran nede. Ser ut til å være rimelig sent. Bør hun undersøkes?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Neida, ingen fare. Noen er tidlig ute med tenner, noen er midt i mellom og noen er sent. Vi har en nabo og hun har kun 2 og er 14 mnd:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 da er vår helt likt kommet, og jeghar slett inge bekymringer når det gjelder tennene... de kommer når de er klare... Jeg er jo ikke akkurat fagperson på tenner, men jeg bekymrer meg altså ikke. Du kan jo ringe tannlegen om du vil ha svar fra noen som virkelig kan berolige deg. :-) de får nok tenner disse jentene våre :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Tror ikke det er sent, for Jojo har munnen "full" og nesten alle kommenterer at hun har fått så mange :-)
strikkballen Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Sikkert ikke, helt vanlig at noen får tenner senere enn andre. Begge mine har vært sent ute med tenner, lille-junior hadde også bare 2 da han var 10 mnd. Nå er han snart 14 mnd, og har 3 små riskorn, og 2 litt større fortenner med mellomrom. Så søt, så! Tenner kommer når de kommer, og er et h.... styr... hos oss ihvertfall. Mye grining og uro.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Min eldste fikk første tann et par uker før han fyllte 1 år. Hadde to tenner til han var nesten 14 mnd, da kom de to neste. De neste etter det kom ikke før han var 1 år og 9 mnd. Så han var ganske så treg med tenner. Men nå er han snart 5 år og alle er på plass:-) Har hørt at de får sterke tenner hvis de kommer sent, så vi satser på at det er sant:-) Lillebror har fire tenner nå og han er snart 13 mnd. Så han er tidlig ute i forhold til storebror, men den med minst tenner i barselgruppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå