Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i det?tenkte jeg skulle ta med sønnen min på det siden vi ikke kjenner så mange barn her vi bor...+ at vi kjeder oss veldig på dag tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på det selv, men har en nabo her som var endel på det. Da hun ikke fikk bhg plass og var hjemme med begge barna sine i 2år.. Hun sa at barna hennes hadde masse glede av det..

Prøv det å se da vel..:)

Skrevet

er hjemme med baby og toåring dette året. VI har vætr i åpen barnehage 2 dager i uka siden aug. Det er absolutt å anbefale. Her vi bor er det i alle fall et veldig bra opplegg.1 førskolelærer er ansatt, de lager aktivitetsplaner for hver mnd, det er bra med leker, bøker, spill, tegnesaker, modellkitt osv. Vi har hatt juleverksted, feiret Lucia, vi feirer bursdager, har hatt karneval, vært på turer, lagd boller og mye annet. Hver gang har vi en liten sangstund før vi spiser. Her i kommunen koster det 10 kr (får da kaffe/te) Det er et flott tilbud, både for liten og stor. Fint å bli kjente med andre med små barn, og utveksle erfaringer med. Det er absolutt verdt å ta et besøk å se! lyke til!

Skrevet

vi er også mye i åpen bhg.. hos oss har vi et stort rom der det er lagt lekematter utover med MASSE leker på.. så er det et rom for de større barna der de maler, lager påske/julepynt, leker med kitt ol..

midt på dagen har de felles lunch (men alle tar selfølgelig hensyn til barnas rutiner, så de kan spise når de vil) oså har de samlingsstund der de synger og forteller eventyr.

etter lunch så hår vi opp i gymshallen der alt av utstyr dras ut og barna leker med kjukkas (heter det det??) baller, tunneller ol..

min gutt storkoser seg ihvertfall.. jeg setter han ned på gulvet når vi kommer, og han springer rett bort til lekemattene uten å kikke etter meg.. :o)

er virkelig å annbefale!!

(hos oss er hovedtyngden på aldersgruppe fra 1-2 år... men det er flere med barn fra rundt 8mnd.. og de som er opp mot skolealder!)

Skrevet

Men hvor kan jeg finne ut av hvor det er åpen bh?Bor i gamle byen(oslo),kanskje jeg kan ringe hs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...