Gå til innhold

hjelp!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ann å kreve keisersnitt 2 uker før termin. har det helt jævlig. har klødd noe helt grusomt i 2 døgn. klarer ikke gjør noe annet

har hørt att dette går ann vis du ikke holder ut lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg blir satt i gang i morgen pga svangerskapskløe... har du forhøya leverprøver?

Skrevet

tok en prøve for nesten 2 mnd siden som va negativ, men det har blitt mye verre siste dagene. klør verst under beina, i håndflatene, men også andre plaser. ka du måtte gjør for å få keisersnitt tok det lang tid?

Skrevet

hvis du ikke har vært undersøkt for svangerskapskløe ville jeg kontakta legen, du kan nok bli satt igang tidligere hvis det er veldig slitsomt med kløa. Men da må du ikke holde tilbake når du forteller hvordan det er.

Skrevet

var med lege for 2 daga siden da sa jeg att jeg klødde å eneste han sa va å ja. han e helt håpløs klare ikke prate med han og jordmor er vekke i en uke. hjelper det hvist jeg snakker med de på føden tror du? eller må jeg til lege?

Skrevet

Nei gjorde faktisk ingenting, de bestemte det i dag på føden, men ikke keisersnitt, blir satt i gang med drypp i morgen tidlig. Kom helt overraskende på meg...

Skrevet

Jeg ville ringt føden og hørt med dem hva du skal gjøre videre. Forklar at du ikke blir hørt av legen din... Mulig du får beskjed om å reise på legevakta først, eller de vil ha deg til sjekk på føden... Men ring dem ihvertfall...

lykke til =))

Skrevet

Da jeg kom til jordmora og sa at jeg klødde,sendte hun meg på sykehuset samme dag for prøver.

Har samme problem som HI med fastlegen,han sie bare jaja,åja. Det beste er å prate med jordmor.

du må ringe føden og få tatt noen prøver. ;)

Skrevet

Hei penutjenta jeg blir også satt igang i morgen. jeg pga stort barn da, har egentlig termin 7/5.. hvilket sykhus skal du på da? jeg skal på sus..

Skrevet

Hei penutjenta jeg blir også satt igang i morgen. jeg pga stort barn da, har egentlig termin 7/5.. hvilket sykhus skal du på da? jeg skal på sus..

Skrevet

hei no har jeg vert på føden å tatt lever prøve dem skal ringe meg i løpet av kvelden mest sansynlig setter de igang fødselen i morra tidlig. fikk med meg sovetabelett så jeg skal vere opplagt til i morra. håpe dem sette igang. kryss fingrene for meg.

Skrevet

Hei på deg fødeklar 67.. Skal på ssk- kristiansand... så da ses nok ikke vi...

Skrevet

Lykke til da... =)) håper for din del se setter igang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...