Cassandra80 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Gutten min på 8 1/2 mnd vil ikke. Prøver og prøver å venne på her, men han brekker seg og gjør grimaser når han får middag med biter. Men grønnsakspuré er toppen. Hmm...
Juvena Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Ja har hatt det akkurat sånn jeg og. Nå er han 9 mnd og kan faktisk ha mer biter. Men brakk seg mye før. Brød har vært helt uaktuelt, men nå har jeg (etter tips) prøvd med loff. Det går fint med små biter siden det ikke er korn i. Du må nok bare ta tida til hjelp : )
mamma til<3<3 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Samme her..min gutt blir straks 10 mnd.Sist jeg lagde opp middag til han kuttet jrg pølse biter i små terninger,men ut kom det...så må vel mose det litt mere neste gang..Har jo fortsatt bare to tenner,så det var kanskje litt vanskelig og tygge?(;
Cassandra80 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Ja d må vel tid til. Men har 8 tenner da, så det er ikke det som er problemet Må vel vennes til ja.
Mirakeljenta08 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 samme her nekter alt med biter prøver å venne han til med de meste, men han er ikke matglad om dagem, sliter med tenneer.klør og klør. kommer nok når han er klar. gutten min er 9,5 mnd. får bare ta tida men frustrerende til tider
Ingen_nick_ledig Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jenta mi vil heller ikke ha biter, hun er 10 måneder. Hun brekker seg hvis hun får middag med biter i, bruker 6-måneders glass enda. Hun har nettopp begynt å spise litt skiver, tidligere brekket hun seg av det også...
Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 jenta mi sliter med 8 mnd glassene hun.. kan spise alt annet, brødskiver og mat vi spiser med klomper.. skjønner ikke det..
Gjest Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Gutten min ville ikke ha de glassene fra 8 mnd og opp, han brakk seg. Men middag som jeg lager med klomper og brød går på høykant, så mulig det kan være glassene de ikke liker ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå