Gå til innhold

noen middagstips da jenter??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too!! Forslag taes i mot med takk! =)

Skrevet

bestillte peppes filmdeal på nett :-)

Skrevet

taco taco taco kan ha det vær dag om så.

Skrevet

grillet kylling med ris og salat til:)

Skrevet

Vi skal ha sånn svin indrefilet(marinert) med fløtegratinerte poteter og hvitløksbaguetter :)

("lørdagsmiddagen" ble i dag i steden for)

Skrevet

Vi skal ha pasta, tomatsaus med kjøttdeig og isberg og tomat ved siden av. Helt enkelt.

I går hadde vi fiskepudding med poteter, grønnsaksblanding og hvit saus. Litt kjedelig, men helt ok mat. Bortsett fra at jeg svei fiskepuddingen litt >.<

Tirsdag hadde vi middagsbesøk, så da var det litt finere mat; rødspette i grønn pepper saus. Står oppskrift i Ingrid Espelids rødrutete kokebok, den er fantastisk god og egentlig veldig enkel å lage. Bare sørg for at fisken har tint før du legger den i gryten :)

Andre gode ting...

Pannekaker. Lapskaus. Kjøttkaker eller koteletter med poteter, surkål, brun saus og tyttebær, nammenamm. Pastasalat. Gresk salat.

Skrevet

I dag så blir det:

Marinert kyllingfillet.

Setkte potet båter.

En god saus.

Skrevet

Pasta,skinke og hvitløksbaguetter/ Gresk Wraps med kyllingfillet og salat/Pannekaker/fiskekaker i hamburgerbrød etc./Wok/Lapskaus(litt tid å lage men tia går)/Pølser og chips/fiskeboller i hvitsaus med bacon,gulrot og poteter......og masse anna

Skrevet

Her ble det ostesnitzel, pommes frites og bearnesaus:) Godt!

Skrevet

Her var det masse godt da!! Jeg lager lapskaus i dag da med masse kjøtt og potetmos. :)

Skrevet

Jeg og storebror delte litt pizzarester fra i går.

Skrevet

Her har vi hatt kjøttkaker i brun saus med poterter og grønnsaker!!!

Skrevet

Hva er vanlig tilbehør til fiskekaker? Ble plutselig usikker.. Brun saus? Eller bare grønsaker og poteter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...