Gå til innhold

Hva skal dere i sommer??

Kanskje snart? *igang igjen *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa som sola og varmen kommer, er det mange av dere som pleier aa faa besoek fra venner og familie fra Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss i Norge i juli! :)

Skrevet

Gratulerer saa mye!!! Var det du som bor i Australia, eller tar jeg helt feil naa???

Skrevet

Grattis!

Vi skal flytte hjem til Norge, pakke ut, starte oppussing av kjelleren, kjøpe bil, dra på diverse hytteturer, besøke alle de vi ikke har sett så mye til det siste 1 1/2 året mens vi har vært i Irland, forberede oss på nye jobber og en mye mer hektisk hverdag... Puh!

Kanskje vi forresten skulle starte kampanje for betalt svangerskapspermisjon inntil man får barnehageplass (selv om jeg ikke vil få glede av det). Det var veldig på siden, men bare en tanke jeg fikk :0)

Skrevet

Ja det var meg :)

For noen frister det kanskje med bryllup på en hvit strand, men for meg er drømmen et koselig bryllup hjemme i Norge. Og så fint at kjæresten gjør som jeg sier... ;)

Skrevet

Hehe du har trent han godt ja ;-) Koselig med Norge da..Vi fant ut at det tok saa lang tid for oss og ufattelig mye papir arbeid..Er mannen din australsk eller norsk?

Skrevet

Han er australsk. Mye papirarb? Kanskje jeg mangler noe? Syns ikke det var så mye jeg... Oj, nå må jeg dobbeltsjekke!

Uff, hører så mange sykebiler rundt her idag..

Skrevet

Hmm var mye for oss ja, Mannen er engelsk og det var et helt he.... om vi skulle gifte oss i Norge.. Bestemte oss til slutt for aa gifte oss i et annet land...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...