Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Naa som sola og varmen kommer, er det mange av dere som pleier aa faa besoek fra venner og familie fra Norge?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Gratulerer saa mye!!! Var det du som bor i Australia, eller tar jeg helt feil naa???
Sinah Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Grattis! Vi skal flytte hjem til Norge, pakke ut, starte oppussing av kjelleren, kjøpe bil, dra på diverse hytteturer, besøke alle de vi ikke har sett så mye til det siste 1 1/2 året mens vi har vært i Irland, forberede oss på nye jobber og en mye mer hektisk hverdag... Puh! Kanskje vi forresten skulle starte kampanje for betalt svangerskapspermisjon inntil man får barnehageplass (selv om jeg ikke vil få glede av det). Det var veldig på siden, men bare en tanke jeg fikk :0)
2trollunger Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ja det var meg For noen frister det kanskje med bryllup på en hvit strand, men for meg er drømmen et koselig bryllup hjemme i Norge. Og så fint at kjæresten gjør som jeg sier...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Hehe du har trent han godt ja ;-) Koselig med Norge da..Vi fant ut at det tok saa lang tid for oss og ufattelig mye papir arbeid..Er mannen din australsk eller norsk?
2trollunger Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Han er australsk. Mye papirarb? Kanskje jeg mangler noe? Syns ikke det var så mye jeg... Oj, nå må jeg dobbeltsjekke! Uff, hører så mange sykebiler rundt her idag..
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2007 Hmm var mye for oss ja, Mannen er engelsk og det var et helt he.... om vi skulle gifte oss i Norge.. Bestemte oss til slutt for aa gifte oss i et annet land...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå