Gå til innhold

flergangsfødende - er hodet festet...? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare nysgjerrig på om det er mange som har festet seg og evt. om noen vet om det betyr tidligere fødsel (for flergangsfødende) - det sies jo at hos mange av oss flergangsfødende fester ikke hodet seg i det hele tatt.

Hos meg var hodet knapt festet i uke 35+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet er ikke festet her hos meg. Det var festet på forrige kontroll,i uke 31,men nå (36 uker) var det bevegelig. Han ligger fortsatt med hodet ned,men det har sklidd litt opp.Visstnok ikke noe farlig, men jeg hadde syntes det hadde vært godt og beroligende dersom han fortsatt lå godt festet....:)

Aner ikke om det har sammenheng med tidligere fødsel eller ikke,håper ikke det...

Skrevet

Jepp,har vært hos jm i dager i fullgåtte 32uker(32.2) og hodet den har festet seg, dette er fjerde ungen

Skrevet

Hodet festet seg i forrige uke, da jeg var 35+2... er 36+2 i dag.... Jm sa babyen er klar til å komme, men at det fremdeles kan gå til termin....

Skrevet

Var hos jordmor i går, er i uke 35. Hun ligger med hodet ned men ikke festet seg. Dette er mitt andre barn.

Skrevet

Ikke festet her enda nei, på kontroll på tirsdag i uke 38. Trenger jo ikke feste seg før man er i fødsel hos flergangs. Har ei datter fra før

Skrevet

Huff...

Hvis jeg kjenner riktig ligger den lille i seteleie enda, ikke festet for den snurrer rundt og opp og ned som en annen sprettert :)

Vil jo helst ha den i hodeleie snart, festet eller ikke...

Har superangst for setefødsel :/

Skrevet

3 dager til termin og hodet er "knapt festet" og det har det vært i to uker nå. JOrdmor sa at mer behøver det ikke bli før veene begynner.

Skrevet

Er 36+5 og hodet er neste festet så jeg krysser fingrene og håper på det beste.

Skrevet

Hodet festet seg i uke 32, legen sa jeg ville føde før termin....

Har termin i dag, og ingenting har skjedd:)

Skrevet

39+0 og hodet er ikke helt festet, men jeg er ikke førstegangs- er andregangs

Skrevet

med nr.2 festet hodet seg ordentlig i uke 36, gikk 6 dager over UL-termin. Denne gangen var hodet knapt festet i uke 36. Er 37+3 nå.

Skrevet

Ikke festet her. Og det var det ikke med de to andre heller. Andre fødsel var en uke før termin og babyen hadde fortsatt ikke sklidd ned og festet seg når jeg hadde 10 cm åpning! ;-) Vannet var fortsatt intakt da, jordmor måtte ta det til slutt.

Skrevet

er i uke 36 her og er ikke festet... ligger høyt oppe i bekkenet...

det har ingen ting å si for fødsel nei...

Skrevet

har termin i dag.. og hodet er ikke festet, men det ligger ned.. så nå håper jeg bare på en fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...