penut3 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Har vært på kontroll på sykehuset, ble plutselig masse stå hei pga svangerskapskløe....og dermed blir jeg satt igang i morra tidlig!! Så nå er jeg sinnsykt spent og nervøs...... Alt så bra ut med jenta vår, men de ville ikke drøye det pga noen leverprøver.. Ble strippa også, var moden og 2 cm åpning. Håper egentlig at der starter av se selv i løpet av kvelden...
_Mita_<3 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Åå.. lykke til:) misunner deg.. hehe.. misunner alle for tiden jeg.. syntes alle skal føde nå... håpe på snart min tur da.. jm sa i går at det kan være mulig lillegutt kommer før tiden ja.. *håpe* Hva er egentlig svangerskapskløe?? Men tenkt i morra er du mamma.. så morro:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 misunnelig her nå ja....Klør slik på magen min...tviler på at det er svangerskapskløe(sikkert bare strekkemerkene mine..hehe) Ønsker deg masse lykke til!!!
penut3 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Tusen takk!! Er egetlig bare skikkelig kløe noen steder på kroppen, men er det forhøya leverprøver så liker ikke bebien det, og det kan gå veldig galt... men her er alt topp! Så jeg er sååå nervøs og urolig i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå