Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 nå er lillegutt blitt 8 mnd, men sover virkelig IKKE hele natten!! han er MASSE våken!! synes dette er litt merkelig, for man hører jo at de skal begynne å sove hele natten(iallefall bare våkne en gang) etter ca 6 mnd!! men slik er det iallefall ikke her!! sånn som inatt så var han våken kl 12, 01, 02, 03, 05.30!! og slik er det veldig mye!! han vil jo ikek ha mat, og det trenger han jo ikke heller, det vet jeg jo!! men han bare skriiiker lissom!! jeg blir fryktelig sliten av såå opphakket søvn!! noen som har noen råd?? flere som har det slik??
Gjest Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Vi sto over sengen til tulla helt til hun sovnet igjen. Har som prinsipp å ikke ta henne opp av sengen etter at hun har lagt seg. Hun gråt en del i begynnelsen, men jeg visste jo at hun ikke var redd eller noe da jeg faktisk sto over henne. Til slutt sluttet hun å våkne, hun tjente jo ikke noe på det allikvel da hun ikke fikk komme opp;-) Krever litt tålmodighet, men det ga resultat her etter kort tid.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 hva med å legge han på eget rom..kan jo hende at han våkner pga dere...:-)
Gjest Bjørn si bitch otilie79;) Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Kansje la han være mere våken på dagtid, slik at han er skikkelig trett når han legger seg for kvelden? Og ikke ta han opp når han våkner, men bare stå der og vise at dere er der som hun over skrev:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå