Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Småen på 7 mnd nekter å sove på dagen lenger!! Han våkner 8 på morgenen, og legger seg kl 19 på kvelden. Men herreguuud så sint og gretten han er på dagen! Han trenger jo å sove! Men han bare hyyyler! Nekter plent! Må sitte med han, bære på han osv. For å ligge alene vil han ikke. Jeg klikker snart! Hvorfor kan han ikke sove litt da??? Å være våken 11timer i strekk for en på 7måneder er da ikke normalt vel? Sååå sur og gretten... Off...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Huff da, hørtes slitsomt ut for både mor og barn. Du har sikkert prøvd å gå tur og la ham sovne i vogna? Kan være han trives bedre med å sove i frisk luft?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Prøvt alt! Men han bare hyler. Nekter å sove! Sover jo godt hele natten, så skal ikke klage der. Men dagene blir helt forferdelige når han ikke vil sove...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Hva med sprinkelsenga? Rull den bort til den vanlige senga. Legg han i sprinkelsenga og du ved siden av i den vanlige. Da kan du evt. holde han i hånda og kosesnakke litt. Ikke ta han opp før han har sovnet. Et så lite barn trenger minst en lur på dagen så ikke gi deg. Vis litt "mammamuskler" og smør deg med tolmodighet. Han blir en ulykkelig liten gutt på ettermiddagene uten søvnen sin og man kommer inn i en ond sirkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå