Gå til innhold

Hvor på magen kjenner dere sparkarna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag er i uka 25 nu og de parkas hej vilt nere på magen, over symfysen og endel borti urinblæra..suck, villket er slitsomt.

Hade seteleie med førre og sparkemønstret kan faktiskt liknas med det..men jag hoppas innerligt att detta barnet har tenkt og sparke mig i ribbeina eftervart : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Jeg kjenner iallfall nå spark innunder ribbeina på høyre side.. litt ekkelt , men mye bedre enn blæra der hun var for noen dager siden. Det var ikke godt.. :) Ellers så suser hun en del rundt så det kjennes og synes litt overalt egentlig.hehe.
Skrevet

Er 26+2 i dag og kjenner mest heeeeelt nederst i magen. Hun ligger langt nede ja...

Skrevet

Kjenner det mest nede i høyre sida men også litt mer opp mot navlen..

Har favorittside å ligge på akkurat som storesøstra hadde:)

Skrevet

kjenner litt bevegelse over alt, men når hun sparker så sparker hun rett ned mellom bena mine og noen ganger over skambenet..kjennes ut som vannet skal gå hver gang hun sparker.hehe.

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei, og kjenner fortsatt aktivitet ganske langt nede i magen til venstre - så babyen ligger ganske langt nede. Men det endrer seg kanskje etterhvert ? Må ofte på toalettet men ikke fullt så ofte nå som i begynnelsen heldigvis:)

Skrevet

Jeg kjenner det mest helt helt nederst i magen, og helt øverst.

Går ut fra det betyr at den ligger opp-ned på et eller annet vis. Da vi var til ultralyd lå den med hodet ned - men det ante jeg slett ikke på forhånd - selv om jeg kjente liv og slikt da også.

Skrevet

Kjenner det mest nederst i magen, urinblära er ganske utsatt her også..

Men den siste tiden kjennes det mye oppe ved navlen på höyre side..

Uke 25 forresten... :)

Skrevet

Ser ut som vi "alla" har det lite likt..det var gott att høre, er lite bekymrad over om det blir seteleie på denna gutten oxo..men ingen grund att oroa sig enda teker jag : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...