Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Den eldste har omgangssyken og har stort sett vært på badet idag, den mellomste klager på hodeog hals, men jeg mistenker at det heller mot skulke og sovesyken der i gården, lille rosa er IKKE i slag, det er helt klart, nå har hun kastet opp også, så det er nok en mageinfeksjon.....pappan hadde det i hele helgen, og jeg er vel den eneste som har sluppet unna for jeg drikker cola nå for å unngå at basseluskene setter seg nemlig;-)) Det pleier å funke det:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Du kan jo prøve å bli syk nå...........
dritgrei hei hei! Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Usj så slitsomt! stakkars gjeng - rosa gjeng vel og merke, men akk så dårlige..... uff uff! mammaer klarer å holde seg til de andre er på beina... rart med det! God bedring og kryssing for at du slipper unna!! klem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Og god bedring til prinsesse-laget.
Tiggywinkle Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Stakkars jenter - men godt de har en god mamma som tar vare på dem :-)
Urtete Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Huff, mageinfeksjon på rundtur i huset er no dritt! Stakkars dere! God bedring til alle mann! )
Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Masse god bedring til jentene dine. Cola og desinfisering ala klorin og antibac håndvask gjør susen. Håper at de kommer seg til helga slik at du får kommet deg på spa.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2007 Takk takk - Jeg skal på spa og jeg drikker cola for harde livet her. Mangt kan sies om coladrikken, men at den er effektiv mot magetrøbbel kan ingen ta bort:-) Så jeg får sende sambo ut etter mer etterpå..........HER SKAL ALLE BASSELUSKER FORDRIVES MED JERNHÅND!!!
Karomamma Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt frisk og fri for basselusker, du er helt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2007 Chanting..............jeg er helt frisk og fri for basselusker, jeg er helt frisk og fri for basselusker x 1 mill:-))
♥Snulder Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Og du skal HOLDE deg frisk og fri for basselusker!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå