Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Spiser de et helt middagsglass??? Eller er det litt mye? Min datter spiser et helt glass og føler av og til hun kunne spist mer...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Gutten min er 11mnd og han spiser bare 1/2 glass + frukt.. har spist samme mengden siden han var 8 mnd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Gutten min spiser mer enn et helt middagsglass, ca.ett og ett halvt glass da (han er 10 mnd nå). Han begynte å spise et helt middagsglass da han var ca.7-8mnd. Åja...jeg lager selv middag til han, og det liker han godt.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Min datter kan spise et helt glass ja men nå får hun en del hjemmelaget mat også...
mamma til<3<3 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Gutten min spiser et helt glass ja..kommer ann på om det er kjøpe middag eller hjemmelaget,virker som om hjemmelaget middag metter mere..
vårspiren Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Som regel spiser hun 3/4 middagsglass. Men hvorfor ikke spørre på juni-klubbens egne forum? Da vil du nok få mange svar ;-) Dessuten er det arti å få fler inn på siden :-) Link til den nye siden: http://www.freeforum101.com/juniklubben/index.php?mforum=juniklubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå