Gå til innhold

Attpåklatten...

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte liksom ha en behandling til........ Så nå har jeg fått på lørdag kl. 1215 blir det for tidlig for deg, om du skal sitte på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er helt supert det, men jeg har behandling på søndag kl 13 og er ikke ferdig før kl 14, hvordan er det med deg da??

Skrevet

Da kan du sitte på med meg tilbake... hvis du vil da ;-)))

Skrevet

Mannen min regnet med at jeg dro så tidlig som mulig på lørdag, og kom hjem så sent som mulig på søndag. Så det går bra. Jeg har ingen behandlinger på søndag, men tenkte å få med meg både lunch og litt svømming før jeg drar hjem.

Skrevet

Da takker jeg ja til å samkjøre! Hvor skal sambo sette meg av for at det blir enklest??? Drøbak senteret el ved bommen (leste forresten en krimbok om ei som sto og hang der;-) Samme bare jeg vet at jeg blir "plukket" opp!

Kan vi ikke kjøre sammen alle tre da?

Skrevet

Det kan vi sikkert, hvis du kan komme deg til senteret så er jo det det enkleste, ellers kan jeg hente deg på Shell på E6 også.

Skrevet

Tanken har slått meg, men jeg må jo være der så tidlig på lørdag...

Skrevet

Jeg kan komme på senteret! Når skal jeg plukkes opp?

Skrevet

Hvor tidlig skal du være der da, jeg synes 1215 var tidlig jeg.

Skrevet

Jeg har time kl 13 jeg:-)

Så da bør jeg kanskje møte deg ca halv tolv eller? Og hvor?

Skrevet

1130 er sikkert bra, trenger ikke mer tid fra senteret til Holmsbu, har aldri vært der, men det er jo på Hurum???

Uno X på senteret.

Skrevet

Jeg hadde egentlig behandling kl 11.15 men fikk flyttet den til 15.00 så da passer 11.30 for meg også ;-) Men det blir ikke litt stress for deg da? Som har behandling kl 12.15???

Jeg kan godt stille opp tidligere, ikke no problem :-)

Skrevet

Jeg brukte 40 min fra Moss til Holmsbu, så jeg tviler på at det tar 3 kvarter fra Drøbak, men vi kan godt si kvart over 11 istedet så er vi sikre:-)

Skrevet

Tror ikke vi trenger mer enn 3 kvarter. Jeg får jo uansett ikke sjekket inn før kl. 1500. Så jeg tror ikke det blir hektisk. Men jeg kan jo sjekke med GPS`en eller visveg.no og se hvor lang tid vi bruker.

Skrevet

Nei regner ikke med at det tar lengre tid, men tenkte bare så du slapp å halse inn døra og stresse ;-)

Skrevet

Jeg stresser aldri..... Nei det er vel bare å kaste seg i det, vinglasset får vel ventet til lunsj....

Skrevet

Ok da sier vi 11.30 på Uno-X ;-)

Har dere to biler så mannen ikke blir uten?

Skrevet

Ja det har vi, men jeg tar hans for den er størst.

Skrevet

hihi... Det er jenta si det ;-)

*gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg*

Var inne på hjemmesiden og så i sted ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...